27 november 2011

Der brasede stilladset…

 

 

 

 

 

…  på huset ved siden af mit.

 

Jeg har godt nok været lidt loren ved holdbarheden som tidligere skrevet, og den gik da heller ikke længere. Med bulder og brag faldt det lige så langsomt sammen om ørene på de mænd, der desperat har forsøgt at holde på det. Nu er hele området afspærret, og om de sidste skruer også springer er vel næsten som ja…

 

…  vinden blæser.

 

 

Jeg er vældigt glad for at mit hus endnu ikke er pakket ind, for så var jeg nok blevet lidt bange.  Sjovt nok står det lille juletræ endnu på plænen og lyser. DET er ikke sådan at vælte, trods det at det ikke er rodfæstet, men bare sat i jorden for en tid.

 

 

 

Under den store storm i ‘99 var jeg slet ikke i landet, så jeg har ingen ide om, hvor vi ligger på skalaen for blæst, men det er da vel også slemt nok som det er nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar