28 november 2011

Jeg må lige have assistance igen…

 

 

Har givet min blog juletøj på, og i den forbindelse er alle kommentarene igen!!!! væk. Disqus er lige pludslig slet ikke aktiv, trods det at jeg stadigt har dem kodet ind under indlægget.  Mine kommentarer ligger stadigt hos Disqus heldigvis, men nu dropper jeg sgu det fis og går tilbage til bloggers egen funktion. Eneste hikke ved det, er at jeg jo gerne vil have kommentarene tilbage til bloggen igen. Klidmoster sendte mig et link, men jeg forstår faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre??  Er der nogen der kan tolke det for mig så jeg på dansk kan fatte meningen ??

 

http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=0737fef602cd2e65&hl=en

 

Jeg kan både læse og forstå ordene, men min forstand kan ikke sende informationerne videre til den del af min hjerne der skal forstå det …  Lyder det helt i hegnet??   Nå, men jeg vil altså bare ikke have en funktion koblet til min side, som lave ballade hver gang jeg får lyst til at dekorere om og lave ny indretning om man så må sige ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar