30 november 2011

Tabte formiddage

 

 

Sådan ser det ud lige nu, men så må jeg benytte mig af at jeg trods alt fungerer ok efter 12.30. Derfor er jeg mødt sent i dag, men sikke en dag det blev. Super travlt har vi, og der bliver talt strik og garn i en lind strøm i de timer jeg er der. To timer er rigeligt for mig, og når jeg tager hjem igen, er jeg mættet af indtryk men frem for alt ..

 

Jeg er vanvittigt stolt fordi jeg kom ud. Jeg tog afsted. Jeg gennemførte trods mit instinkt, der fortæller hele min krop at jeg har det bedst under dynen.

 

HA!  Der blev du snydt igen lille dumme depressive instinkt. HA! HA!

 

Om lidt kommer Josefine til middag, og i dag står den på fisk og rodfrugter. Så håber jeg bare at frøkenen kan lide menuen;)

 

De to her er vældigt tilfredse…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar