18 november 2011

De korte nyheder

 

 

 

Turen til Lolland Falster gik rigtigt godt. Vejret var så diset at jeg intet kunne se, da jeg kørte over broerne, men det var behageligt og ok.

 

Skolen dernede er nu fortid. Vi ser fremad og glæder os til i morgen, at hilse på forstanderen Dorthe på den nye efterskole.

 

Nysted er genrelt en hyggelig og charmerende lille by, men som alle andre udkantsbyer, voldsomt præget af lukkede butikker.

 

Da jeg trådte ind ad døren til stuen blev jeg mødt af de to nuttede pelsdyr her:

Kind mod kind lå de. Det er sgu da ikke til at stå for :)

 

Og nu her et døgstid efter at jeg kom hjem, er jeg stadigt helt kraftesløs. Jeg er ok. Men lemmerne kan ikke andet end lige løfte koppen til munden, og hjernen drømme om lækre varme retter serveret lige foran mig. Sådan kan jo drømme om så meget, men jeg kan heldigvis nyde min røde krans og lysene på altanen.

 

I morgen går det nok bedre igen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar