03 maj 2012

Jeg holder en pause fra bloggen

 

 

 

IMG_7825_resize

 

Det er pludseligt fredag igen, og jeg ser der er gået en uge siden sidste indlæg. Jeg må erkende at jeg ikke føler mig så informativ for tiden, så jeg tager konsekvensen og melder ud, at jeg holder en feriepause.

Jeg ved med sikkerhed at jeg vil genfinde skrivelysten, det er sværere at sige hvornår, så derfor holder jeg ferie på ubestemt tid. Der sker en masse indeni mig i øjeblikket, og jeg kan faktisk slet ikke formulere hvad det handler om, andet end at jeg syntes jeg er ved at forandre mig som menneske.  Jeg ved ikke helt om jeg bryder mig om det, for som forandringshader er det vanvittigt svært at skulle forholde sig til, at man ikke kan genkende sig selv længere. Jeg er splittet imellem to jeg’er, det gamle og det nye. Det nye som jeg gerne vil favne, og det gamle som jeg kender og har svært ved at slippe..

 

Jeg har bruger mine dage på og i mit hjem, på min lille nussebasse kanin, og på min noget større trygge og trofaste krammebamse alias René. Bruger tid på at overvinde den socialfobi, der igen er dukket op efter min lange tid hjemme. Det har været tiltrængt med roen, men jeg ryger hurtigt tilbage til min vante og beroligende isolation. Opsøger ingen, hverken via mobil, mail, blog, facebook eller irl. Bevæger mig kun sjældent udenfor faktisk. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg bare ikke orker det. Jeg har lissom ikke rigtigt plads inden i mig til at rumme mennesker. DESVÆRRE er det slet slet ikke godt i længden, at være alene på den måde, så jeg VED at jeg må kæmpe mig ud af min skal igen, og det er svært. Der gør mig træt og giver mig hovedpine.

 

 

Humøret er der ellers ikke noget galt med.

 

 

Jeg vender tilbage og indtil da.. nyd foråret og god sommer.

 

IMG_7800_resize

IMG_7612_resize

IMG_7728_resize

IMG_7743_resize

IMG_7668_resize

IMG_7790_resize

IMG_7691_resize

6 kommentarer:

  1. Jeg sidder her og siger årrrhh og nååårhhh til lille Tim og føler mig egentlig så dum, for jeg er helt alene :-D

    Rigtig god ferie, du kære dejlige <3

    PS. fede øreringe!

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie.

    Vil glæde mig til du kommer frisk tilbage.

    SvarSlet
  3. God ferie og pøjpøj med at få det nye og det gamle til at hænge sammen :o)
    Han er nuttet - din nye ven :o)
    Kh
    susanne i silkeborg

    SvarSlet
  4. Det er med at finde ind til sig selv og hvad man fungerer bedst med og det er jo en rutchebane. Kram

    SvarSlet
  5. Kære Henriette
    Du vil være savnet; men nyd nu sommeren og pas på dig selv..
    Knus / RikkeBo

    SvarSlet
  6. Jeg vil savne dit skriveri, men forstår det godt! Åh den nuttede kanin. (-: Skønne billeder. Ka`du nu passe på dig selv og dine. Rigtig god sommer. Kram fra Vibeke. (-:

    SvarSlet