01 november 2014

Nogen går og glæder sig

Inden længe får jeg besøg og jeg glæder mig. Så meget at jeg naturrrligvis ikke har lukket et øje i nat! Så indtil de kommer, tror jeg bare jeg vil ligge på sofaen og slumre med min bog. Har taget noget beroligende, for jeg må have ro i kroppen nu. Det er lørdag. Det bliver super godt vejr. Det er 1.november og det er helt uvirkeligt, men vi kan senere på dagen sidde udenfor og strikke. Fik jeg sagt at jeg glæder mig?                                      
 

3 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du får nogen pragtfulde timer sammen med Bettina og Pernille i løbet af weekenden.

    SvarSlet
  2. Lyder som en dejlig dag og weekend.

    Krammer <3

    SvarSlet
  3. Vil bare lige sende en lille hilsen, som du ved virker kommentar funktionen ikke på min Ipad, og gudhjælpe mig om ikke min pc er lidt kaput nu. Har lige lånt en pc nu. Kigger stadig ind hos dig indimellem og glædes over dine gode dage, og beundre din haves/udeomgivelsers udvikling. Du har virkelig grønne fingre. Det kan kun blive godt med tiden. Jeg har vist lovet dig nogen storkenæb på et tidspunkt, det er ikke glemt, tiden løber bare afsted. Ønske om alt godt herfra.
    Hilsen Hanne fra Århus.

    SvarSlet