21 november 2014

Og han sover bare videre

 

 

 

 

IMG_1136

Der er intet i vejen med hans appetit kan jeg lige indskyde, inden jeg viser flere fotos af den lille store Holger fedtemus. Han sov sig også igennem det meste af torsdagen, kun afbrudt at lidt sidden lige neden under fuglefoderhuset med store øjne. Hihi, det ser så herligt ud. Ikke at de små pus føler sig særligt truet af hans tilstedeværelse. Nærmest tværtimod. Det ligner lidt, at de sidder på deres grene og pipper af grin sammen, over at han er for langsom til at være farlig.

 

IMG_1123IMG_1124IMG_1130IMG_1134IMG_1139IMG_1141IMG_1143

 

 

Fredag er begyndt som torsdag sluttede. Med ham på skødet og mig med lidt hækling og nyheder. Nu er han så daffet udenfor, og jeg håber at gøre det samme lidt senere. Når det er blevet lunere. Jeg vil flytte lidt mere træ, finde en gren til stuen og rense plænen for de sidste nedfaldne blade. Fredag bliver en god dag kan jeg fornemme.

 

 

 

IMG_1127

5 kommentarer:

  1. Skønne billeder :) ......han vågner nok til foråret ;)

    SvarSlet
  2. Herlige billeder af kong Holger, elsker du kalder ham for, Holger fedtemus :-). God weekend til jer begge. hilsen Joan:-)

    SvarSlet
  3. Den kat har da et godt katte- liv :-)

    SvarSlet
  4. Det er sørme også mørkt hele tiden, så forstår godt han sover :)

    SvarSlet
  5. Jamen Holger ligner da en der har været på damesjov :)

    SvarSlet