23 november 2014

Så kører vi fuld skrue på vinter, sne og jul

 

 

 

 

IMG_3244

 

 

 

Det er godt nok en uge for tidligt, men jeg var i humør så lev med det hihi.

 

IMG_1242

Holger ligger og varmer sig ved ovnen, og jeg sidder i sofaen og hygger med computer og guf.

 

Nu håber jeg at farver og tekst igen falder i alles smag, og at det er til at læse, også for de af jer, som har problemer med øjnene. Det kender jeg jo alt til selv, med efterhånden fem par forskellige briller at jonglere med er jeg helt med på, at der er stor forskel på, hvad synet kan holde til. Jeg selv har endnu ikke problemer med det, for jeg skruer bare op og ned for lysstyrken efter behov, på min computer.

 

Nu er bloggen kørt i stilling til en solid hvid jul. Jeg satser på at gøre vejrguderne SÅ trætte af mig, at de til sidst giver op, og lader sneen falde for at slippe for flere plagerier. JEG VIL HAVE SNE. NU!  Jeg har nemlig mit på det tørre og alle løg i jorden. Hehe.

IMG_1235IMG_1238

 

Arh ok, så måske alligevel ikke helt. Jeg overdriver en smule, for jeg skal liiiiige have de sidste lagt i løbet af næste uge, men jeg tænker heller ikke at sneskyerne kan nå at kommer her til disse breddegrader SÅ hurtigt.

 

For lige at sætte snekampagnen igang :

 

3b8c96593dcde3f321d9a009eaafc893

10 kommentarer:

  1. Godmorgen Henriette :-) Vent lige lidt med sneen, mine løg er ikke alle i jorden! og ikke alle georginer er oppe af jorden. Vinter/julehygge er jeg klar til.
    God søndag.
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, nu ser det vist ud til at du må til at få dem gravet op, for ingen sne MEN frost i weekenden... ;-) Knuuuus

      Slet
  2. HENRIETTE - ikke noget sne, ved du godt. Dejligt med din "nye" blog let at læse og dejlig lys at se på. Dejligt at følge med i at du har fået en mere tålelig hverdag. Alt godt til dig :)

    KH Pi@

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, jeg vil for evigt tænke på dig, hver gang jeg tænker sne :-)))) Der går nu nok lidt tid inden vi får hvidt ned fra himlen, så du kan tage den heeelt med ro. Tak fordi du stadig hænger på og i lige måde.
      Kh Henriette :-)

      Slet
  3. Ser godt ud Henriette :)

    Med hensyn til den anden tekst, skal folk bare køre med musen over teksten så er den læsbar.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Susanne. Der var mange som skrev og ikke var så glade for farverne, og selvom det er umuligt at gøre alle tilpas, så har jeg i anledning af vinter og jul sørget for mere læsbarhed :-))

      Slet
  4. Hvor er her blevet fint og lyst :-)
    Og Ja! Sne er flot og lyst og dejligt. Hvis det blot kommer i en ordentlig dyne. Vejene bli'r ryddet, og frosten sætter ind, så der kan gås ture med hundene i "knirkesne". :-D Meeeen tøsne og sjap, det gider jeg altså IKKE.
    kh
    Mayer

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig at du er tilfreds :-))Helt enig i, at det skal være knirkesne. Knuuuus

      Slet
  5. Brænde: Det er meget nemmere for dig, hvis du kløver det nu, mens det er friskt.

    SvarSlet
    Svar
    1. OJ, mange tak for det tip, det vidste jeg jo slet ikke. Det vil jeg huske, til jeg får skaffet en motorsav. Har ikke kræfter til at stå med en økse, så det bliver mekanisk når det bliver. :-)))

      Slet