31 marts 2015

Tager du pis på mig, deroppe?

 

 

 

 

791ee0e9a2f43cfae08362ae6e661af6

 

IMG_4342IMG_4346

Jeps!  Havde i dag været i morgen, ville jeg seriøst tro at nogen tog pis på mig.. Ham der deroppe, har en virkelig syg form for humor og jeg synes IKKE om den. NÅ!

 

Desuden har jeg hovepine, sååå …

 

 

Med snefnug på størrelse med femkroner fra halvfjerserne, vil jeg derfor bare putte og se om jeg kan komme lidt videre med at tælle.

counting

 

 

IMG_4336

 

Det ser ud til at jeg er ved at have fanget ideen, og nu ved tredje forsøg ser det faktisk ikke helt ringe ud. Jeg tæller som en vanvittig. Går tilbage og tjekker. Vender og drejer. Og erkender, at sådan et viskestykke kommer til at tage mig lidt tid. Ambitionen om at lave en hel stabel, og også forære mutti nogle til kolonihaven, er muligvis en smule overdrevet, for jeg har altså også andre ting jeg har lyst til at nørkle med. En sejr vil være bare eet færdigt stykke. Så det går jeg efter.

 

 

På den sidste dag i marts. I snevejr.

IMG_4345

2 kommentarer:

  1. Ha, ha det har også været slud her, og jeg gloede også lidt. Sådan noget vådt sjask er der ikke meget ved, det medgiver jeg gerne. Desværre må jeg igen minde om, at vi kan få sne helt hen i april, så du må væbne dig med tålmod.

    Hvis du har glemt, hvordan en smuk sneverjsdag ser ud, så kig her - jeg bliver ihvertfald i godt humør af den tur.

    SvarSlet
  2. Jeg synes bestemt heller ikke om..
    Så jeg er gået i protest og har smidt mig på sofaen med dynen og en bog..

    Knus <3

    SvarSlet