16 april 2015

Dage med håndarbejde

 

 

 

 

 

IMG_4784

Jeg har ikke haft det helt godt fysisk i nogle dage. Jeg begriber ikke hvorfor, men jeg har simpelthen så ondt i kroppen, at jeg bare ikke har kunnet andet end at sidde og strikke og hygge med tv’et kørende. Muskelspændinger, en begyndende influenza eller noget helt tredje… jeg har faktisk ikke helt lyst til at gøre andet ved det, end at se om det ikke bare forsvinder igen. Om lidt.

 

 

IMG_4810IMG_4857

IMG_4788

I mine friske stuer, men solen bragende ind og masser af lys, har det ikke gjort mig meget, men det ER da upraktisk at have det som om jeg har fået tæsk, hver gang jeg bevæger mig, og jeg havde lidt håbet at jeg i dag ville have det lidt bedre. Lige nu ved jeg ikke helt…

 

 

Så jeg fortsætter med at strikke. Og se tv. Og hente kaffe. Og sludre med Holger.

IMG_4860

IMG_4879

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en fornuftig kur :) Det er også ret koldt derude, det blæser ! God bedring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha ja Miri, i det hele taget har det blæst ret længe efterhånden, og jeg længes efter dage hvor man kan være ude, uden at skulle holde fast i en træstamme.. I dag fredag håber jeg på at det bliver til noget, for der er SÅ mange ting jeg skal have tage fat på. Rigtig god weekend :-)

      Slet