02 april 2015

Op og ud af sofaen

 

 

 

IMG_4415

Min krop trænger til at opholde sig et andet sted end i sofaen. De fleste dage går det ok, men kender I det når man bare karter rundt uden, at finde lige den stilling der giver ro i kroppen? Jeg flytter rundt på en stor pude under benene, min dyne og puden i ryggen KONSTANT for at sidde ordentligt, så jeg kan strikke/hækle mere end fire masker ad gangen uden ophold. Man sidder nemlig skævt her på min plads. Bunden er blød, og uden støtte alle vegne glider jeg hurtigt ned i en underlig akavet position, som giver ømme muskler og nakkesmerter.

 

SÅ altså..

 

IMG_4417IMG_4420

I dag må der variation til, og når vejret stadig ikke er til havearbejde, så tager jeg det som et tegn til, at jeg skal tage mig sammen og se at få trillet til Stevns. Jeg kører inden længe og mon ikke jeg er så udmattet når jeg returnerer, at ethvert møbel vil føles som en gave..

 

Det tror jeg på.

 

 

IMG_4440

1 kommentar: