06 maj 2015

Den kombination må jeg lige skrive mig bag øret

 

 

 

 

IMG_5611IMG_5613IMG_5617

Særligt de røde tulipaner mod den hvide mur gør mig helt ør af tilfredshed i år, så jeg skal minde mig selv om det, når jeg til efteråret igen lægger løg. De hvide tulipaner er gengangere fra sidste år, hvilket kommer noget bag på mig, da jeg har læst så meget om at de kun gider en sæson. DOG.. jeg har gjort mit for at få dem til at gentage blomstringen, men om det er grunden ved jeg faktisk ikke. Jeg gravede løgene op omkring oktober og delte dem alle sammen. De små nydannede løg giver naturligvis ikke noget endnu, de blev bare lagt i jorden igen sammen med de store løg, og så bruger de dette forår på at vokse og sætte blade.

 

Rødt og hvidt er altid flot sammen, så det bliver en genganger fremover. Helt bestemt.

IMG_5618

1 kommentar:

  1. Så mange dejlige tulipaner og farver, elsker det.. <3

    Knus <3

    SvarSlet