02 maj 2015

Lørdag er besøg af Josefine med husbond, og omvendtland

 

 

 

 

IMG_5458

De har meldt deres ankomst i eftermiddag, og jeg glæder mig vanvittigt til at se dem igen. Af samme grund har jeg givet mig selv totalt forbud mod nogen form for aktivitet, andet end strik, søvn, tv og nå ja.. jeg skal tømme opvaskemaskinen, så jeg kan fylde den igen med alt det, der står i vasken og på bordet. Min snut vil nemlig kokkerere en tyrkisk middag til min ære og hun får et flip på tværs, hvis køkkenet ikke er rent og ryddeligt… TOTALT omvendtland her!  Jeg får flashbacks til et tid, hvor det var mig der flippede over hendes rod!!!

 

Sidst de var her styrtede hun rundt med støvsuger og flydende ajax, fordi det snavsede gulv sprang på hende hehe. Jeg proriterer jo noget anderledes efterhånden, men min datter minder uhyggeligt meget om mig selv da jeg var ung, og iøvrigt tror jeg også at hun gør rent her fordi hun gerne vil hjælpe mig, og det rører mit hjerte dybt.  (Jeg vaskede faktisk tøj i går, alene fordi jeg synes det ville være for pinligt med bunkerne på gulvet, ude i min lille gang. Dem ville de skulle træde over, hver gang de skulle på toilettet.) Igen.. rent omvendtland haha.

 

Det allervigtigste for mig er dog, at være frisk og fri til at nyde besøget. Jeg VIL ikke have ondt i maven eller hovedet, VIL ikke være så mentalt træt at jeg kun kan sove og går og gaber hele tiden, jeg VIL kunne slappe af omkring det, så jeg MÅ tænke på alt muligt andet end netop at jeg får besøg, indtil de står her, for desværre gør det ingen forskel på min tilstand for tiden, om det er fremmede, velkendte, ønskede eller familiebesøg. Alle former for samvær får kroppen til at sparke røv.

 

 

Jeg skal da forresten lige huske at ringe til hende for der er noget jeg har glemt..

 

 

Jeg smutter og vi ses

 

 

IMG_5361

2 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt med besøg! Og det skal nok gå!
    Ha' en dejlig lørdag!

    SvarSlet
  2. Det er jo den dejligste dag at få besøg! Pas nu bare godt på dig selv og nyd de rare gæster - de vil sikkert kun alt for gerne hjælpe med at dække bord og alt sådan noget :)

    SvarSlet