01 september 2015

Halvanden måned senere, giver besvær på det tekniske plan

 

 

 

 

IMG_1425

Der sker meget på halvanden måned, og der sker nærmest ingenting på halvanden måned.

 

 

Begge udsagn er lige korrekte, for jeg har ikke foretaget mig noget revolusionerende i min pause, men på det tekniske plan er der sket ændringer, som betyder SÅ meget bøvl, at mine planer om at genoptage bloggeriet, overføre billeder, redigere, lege med ny header osv, kommer til at tage flere evigheder i forhold til planlagt. Gider jeg bøvlet? 

 

Ja det gider jeg godt, men genoplivningen af bloggen kommer til at tage længere tid end jeg lige havde forudset, så lige nu er der bare at sige HEJ, og er I der endnu derude?

 

Vi ses snart, jeg skal bare lige have styr på tingene og overvinde min modvilje mod at sidde her og fedte med programmer og indstillinger.

 

IMG_1569

7 kommentarer:

  1. Jeg er her altid og venter gerne..
    Du må endelig ikke lade dig stresse, nyd nu bare at du har skruet ned..
    Livet er vigtigere <3

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at hører fra dig , Henriette :-)

    SvarSlet
  3. Jamen, jo da, vi er her skam endnu, og vi skal nok blive hængende, til du har fået styr over det tekniske. Lad dig endelig ikke stresse, bare tag det i små bidder :)
    Mette L

    SvarSlet
  4. Velkommen tilbage Henriette - håber sommeren har været god ved dig og dine katte :)
    Tag din tid til at få det hele til at fungere igen her på bloggen.

    SvarSlet
  5. Jeg er her endnu... og jeg bliver hængende :)

    vejenavis.dk

    SvarSlet
  6. Altså, jeg får ikke lavet noget når du holder fri :-) Du er mit idol, jeg tænker, når hun orker, så orker jeg også :-)

    SvarSlet
  7. Jah! hun er her igen, hvor hyggeligt! Har fulgt med på instagram i ventetiden :-)

    SvarSlet