01 oktober 2015

Så tager jeg da bare en omgang mere

 

 

 

IMG_1857

Jeg tør faneme næsten ikke indrømme det, men i går altså lige midt i i det hele og ud på eftermiddagen, begyndte det igen at brænde, svide og klø i ansigtet. Allerførst tænkte jeg “ nej Henriette, NU stopper du. Det er ren indbildning “, men som timerne gik, blev det hele tiden en lille smule værre og her til morgen var der ikke noget at tvivle på. Eller tøve over.

 

Allergien var tilbage og da jeg ikke ved hvor længe endnu sæsonen vil vare, strøg jeg til lægen og fik et skud mere. Både jeg selv og lægen er ret bekymrede over hvor kort virkningen har holdt sig, men der er ingen anden måde at holde allergien i skak på. For nu.

IMG_1854

 

 

 

 

 

IMG_1886

Når jeg sådan forlader matriklen, er det i dag en fast aftale mellem Holger og jeg, at han er ansvarsbevidst og at han holder øje med Herman….

IMG_1890

IMG_1892

…. deeeet er så ikke helt den måde jeg mener man holder øje med en killing, VEL Holger!  Man ligger ikke og dybdesover på dynen i lænestolen. VEL!

 

 

Min lænestol som jo ellers var tænkt som MIN lænestol, og den nyvaskede dyne som forlængst ikke er så nyvasket mere

IMG_1874

Mine to skønne banditter.

2 kommentarer:

  1. Dejligt du er tilbage, du brave kvinde. Du giver ikke op, men bider dig fast i søgen på dit gode liv- så megen respekt herfra - og knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Miri. Tak for din hilsen, og jeg prøver da. Jeg er bare så træt og orker faktisk næsten ikke at kæmpe mere, men det skal jeg jo, sååå...
      Dejligt at høre fra dig, det varmer rigtigt meget.
      Mange knus Henriette

      Slet