29 november 2015

Så blev det første søndag i advent

 

 

 

 

Jeg har absolut kun fået en mindelse af jul eet sted, og det er her på bloggen. En lille smule. I huset bliver det i år noget med hyacinter og lys, og så det det. Indtil videre, men herinde kan jeg heldigvis jule behørigt, for jeg har masser af julebilleder på lager, som snildt kan genbruges. Faktisk er min elektroniske fotobunke af en sådan størrelse, at jeg snart bør begynde en seriøs grovsortering. I år kan jeg derfor indføre genbrug også herinde. Ikke så ringe endda :- )

 

IMG_2128

 

 

 

 

 

Hold på hat og briller, siger jeg og Plys. Og fortsat god søndag.

2015-11-10 09.53.11

1 kommentar:

  1. Den der dekoration er så smuk..
    Jeg ville selv gerne ha lavet en på et stykke træ i år, men fandt ikke noget i skoven og ville ikke betale mig fra det.. Så det må blive en anden gang..

    Glædelig første advent til dig..

    Knus <3

    SvarSlet