13 marts 2017

Farverig mandag

 

 

 

2017-03-13 09.11.09

 

En solrig mandag morgen sætter gang i lysten til friske farver, så i dag er det lyse forårssjal fundet frem fra bunken. Det er lige, hvad jeg har lyst til at have på i dag. Resten af outfittet er ikke værd at nævne, da det er både kedeligt, slidt og bedst egnet til at grave i haven i. Dog er mine sokker også ret så festlige..

 

2017-03-13 09.14.14

 

Da jeg havde indtaget morgenmaden og drukket min kaffe, fik jeg den indskydelse at i dag bliver dagen, hvor jeg vil køre mig en tur ind til Maribo for at hente noget jord til krukker og potter, og så er det vel på sin plads at man er klædt på til lejligheden..

 

2017-03-13 08.24.33

 

Mandag d. 13 marts er hermed erklæret gul og lysegrøn dag.

1 kommentar:

  1. Hold nu op , Henriette. Sikke nogle vidunderlig skønne farver . Tak for synet. :-)

    SvarSlet