27 april 2009

Hvor er tiden henne?? afsnit 2



Store ting er sket siden sidst. Tiden er igen smuttet for mig, men denne gang af gode oplevelser.

Faktisk er det så stor en ting for mig, at det udløste både migræne og akut mavepine. Nu sidder jeg her helt bims af smertestillende og fordi min hjerne og mit hjerte er overvældet.

Hvad har væltet mig sådan af pinden?? Der har en skreven samtale med.... Min SØN



Jeg har i dag for første gang i to et halvt år haft kontakt med min søn. Det kom helt uventet, jeg lå og sov til middag, da min datter pludselig vækkede mig fordi han gerne ville tale med mig. De to har haft lidt sporadisk kontakt på facebook og så altså msn de sidste par måneder. Hun har virkelig forsøgt at få ham til at åbne op for mig, og idag lykkedes det så.

Jeg kunne slet ikke fatte det. Han ventede der på msn, og det har jeg slet ikke installeret her på min bærbare. Men det fik jeg tju hej ordnet og så var han der. Bare lige sådan.

Vi skrev sammen en halv times tid, måtte slutte fordi hans far kom hjem, og han vil jo ikke lige have at vi kommunikerer...

Det var en skøn oplevelse og resulterede i, at vi i morgen skal MØDES kl 13 i Rosenhaven. Den smukke lille have på Frederiksberg, som vi har besøgt så tit. Den ligger som nabo til den ejendom han bor i stadigvæk.


Uhhh hvor jeg glæder mig. Mine forældre skal med, han spurgte også efter dem, de er ligså meget i koma som jeg selv, men pyt med det. Kameraet skal med og så håber jeg det bliver rart og dejligt. Efter så lang tid, er jeg jo både bange og nervøs for hvordan det skal gå. Hvad hvis jeg slet ikke ved, hvad jeg skal sige til ham???


Nå, men jeg er spændt på om jeg overhovedet kan sove i nat. OG jeg GLÆDER mig som et lille barn. Min lille dreng er jo blevet stor nu. Det kunne jeg opleve på den måde han formulerede sig på , på msn. Der kom bemærkninger og vendinger som jeg slet ikke kan forbinde med min søn. :-)


Jeg ser frem til tirsdag, det gør jeg altså.

13 kommentarer:

  1. Aii hvor er det dejligt for dig at du nu har kontakt med din søn. Dit indlæg gør mig helt glad inden i og nu er jeg da lige så spændt på mødet som du er. Det bliver en god dag i morgen. :-)

    Kan slet ikke forestille mig, hvordan det må være ikke at have kontakt i det daglige.

    SvarSlet
  2. Kære Henriette.
    Det er stort. Det glæder mig at i fandt på at mødes. Hvor er det frygteligt, at den slags kan ske fordi en eks hader så meget. Hvor må det være frygtelig ikke at have haft mulighed for at mødes i så lang tid. Det er en super datter, der har forsøgt at skabe "bro".
    Gode tanker herfra. Lis

    SvarSlet
  3. Jeg skulle lige til at skrive at du ikke må få hovedpine eller migræne - men så læste jeg lige indlægget igen, jo, jeg kan godt forstå det. Jeg er selv i en tilstand, hvor jeg skal have fred og lov til at føle tænke mine tanker; knus og kram herfra!

    SvarSlet
  4. Jeg kom sgu næsten til at tude, - hvor er det dejligt for dig!
    Glæder mig til at se din blog i morgen.
    Knus
    VIbeke

    SvarSlet
  5. Selvom jeg ikke læste om det først her på din blog, søde Henriette, så bliver jeg nødt til at kommentere for det er fantastisk for jer. Kan godt forstå hvis du ikke kan sove i nat men det er også lige meget. For det der betyder noget er jo at der er sket en positiv udvikling. Mit hjerte jubler for dig!!

    Stort knus
    Lis

    SvarSlet
  6. Hvor er det dejligt for dig og dine nærmeste. Jeg krydser fingre for, at alt går som det skal.

    Kærlig hilsen fra engen ;-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det skønt at høre, at din datter har skabt kontakt imellem jer. Håber det bliver en godt møde så i snart kan gentage det. Masser af knus og varme tanker.

    SvarSlet
  8. Ønsker dere alle lykke til med å møtes i morgen:-)
    Klem fra Vanja

    SvarSlet
  9. Kære Henriette
    Må man godt tude lidt på dine vegne?
    Uha, hvor må det være stort at få kontakt med din søn igen. Der er ikke noget at sige til at du har migræne og er rundt på gulvet.
    Jeg håber at det bliver et godt møde.
    Alt mulig held og lykke med det!
    Mange knus og kærlige tanker
    Malou

    SvarSlet
  10. Hvor er det dejligt at I har fået kontakt. Glæder mig rigtig meget på dine vegne, og til at læse om jeres møde, som bliver helt fantastisk :-)

    SvarSlet
  11. Kære alle sammen.. Tusinde mange tak fordi I er så søde at tænke på mig. Sidde her og er LYSvågen. :-)

    Jeg selv har slet ingen tårer lige nu, er alt for lammet stadigvæk og jeg skal nok skrive om mødet i morgen.

    Jeg er så glad fordi I støtter mig og jeg
    kender ikke engang de fleste af jer IRL. Det betyder så meget for mig.

    Mange knus og kærlig hilsen
    Henriette

    SvarSlet
  12. Åh hvor det dog glæder mig, Henriette! Jeg vil tænke på dig i eftermiddag, når I skal mødes.

    Varme klem :O)

    SvarSlet
  13. Kære Madame. Du varmer mit hjerte. Klem tilbage til dig. :-) :-)

    SvarSlet