27 april 2009

Hvor er tiden henne??

Klokken er henved 13 og jeg fatter ikke hvor tiden er blevet henne af.



Dette er hvad jeg indtil nu har beskæftiget mig med. Computeren og min mobil.
Det første fordi jeg har læst og læst en masse gode indlæg, desuden har jeg fået sendt en par nødvendige mails. Mobilen for at få overstået et par praktiske samtaler og nu VIL jeg altså lige hækle lidt inden dagen er helt væk i ingenting.

Sidder her med lakidsen på skødet og hygger,men det kan ikke blive ved på den måde. Jeg får jo siddesår i bagdelen inden længe.. Uha da

Jeg er nået til den femte farve,efter at have bandet den hvide langt væk. Det er samme type garn det hele, men sjovt nok er netop den hvide helt håbløs. Gad vide hvorfor?? Den vikler sig ligesom op af sig selv, og jeg skal hele tiden holde øje med, at alle tråden er på nålen.

Den gule står for tur og jeg syntes der tegner sig et billede af et lyst og dejligt sommertæppe.


Hurra for det.

2 kommentarer: