04 maj 2011

Strikkekomsammen

 

 

 

 

Om lidt vil jeg pakke mit grej sammen og smutte til Hvidovre. Der er strik med pigerne og det er lige hvad jeg trænger til. De sidste dages megen skriveri omkring min borderline har gjort mig lidt tænksom og trist. Jeg blev lige pludselig meget opmærksom på, hvor underlig jeg er. Det er svært nok i forvejen at håndtere at jeg sommetider kræver behandling som et råddent æg, at særbehandling er påkrævet for at jeg kan trivedes, men jeg prøver faktisk ihærdigt hver dag at lade som om jeg er normal. Ihvertfald overfor mig selv..

Jeg håber forresten, at det lykkedes os at grave os frem til den kasse hvori mit sommertøj befinder sig, ellers bliver det en meeeget lang og varm sommer for mig;)

4 kommentarer:

  1. Hej Henriette.

    Det er bare så skønt at mødes til strikkomsammen og få noget andet at tænke på og snakke om. Grint igennem bliver der jo også, så batterierne bliver ladt op så vi kan klare mere bagefter ;o)

    Hvem ved hvad der er normalt ? du skal bare kæmpe noget mere end så mange andre. Vi har nok alle et eller andet der afviger fra det "normale"

    Du er bare en usædvanlig modig kvinde som tør sætte ord på ;o)

    Håber det var sommertøjet du fik fat i :-D

    Hav en dejlig tøseaften.

    Kram

    SvarSlet
  2. Det er så flot at I har fortalt om Jeres liv. Sejt gjort. Viste slet ikke der var noget der hed sådan.

    Rigtig god aften.

    Knus Marlene

    SvarSlet
  3. søde Henriette

    noget tærer ... noget giver energi.... håber at strikkekomsammen gi'r dig masser af overskud...
    kram♥
    ps. håber du fandt lidt sommertøj :)

    SvarSlet
  4. Godt med en strikkeklub, der kan adsprede dig lidt fra de triste tanker. Får bare lyst til at støtte dig i, at du er normal uden egentlig at kende dig. Men jeg synes, det lyder som om du reagerer helt normalt, når du bliver påvirket af at dykke ned i det svære, der også er i dit liv. Slet ikke underligt :-)

    SvarSlet