19 april 2013

UPS!

 

 

Jeg har lige opdaget, at jeg ikke har betalt for mit internet i denne mdr. De penge har jeg selvfølgelig slet ikke nu, sååå bliver her pludseligt stille herinde ved I nu hvorfor. 

 

Abb her løber til d. 15 maj, og det nye bredbånd der skal overtage når jeg flytter, er først aktivt d. øhhh… hmm.. , jo den 1 maj tror jeg nok jeg har sat det til.  Ved så ikke lige om jeg orker at sætte mig ind i, at få det op og køre før jeg er flyttet. 

 

Det betyder at jeg uanset vil være offline nogen tid omkring flytningen. Det er sikkert også meget godt med en pause fra nettet, så jeg kan bruge tiden på alt det andet som også fylder :-)

2 kommentarer:

  1. Ja det kan jo smutte det skidt.Måske en opringning kan gøre det, hvor en senere dato for betaling aftales.....og ellers så spar de penge og den ulejlighed. Jeg ved godt det ikke er nemt at undvære og jeg vil da også savne dine daglige indslag.....
    God weekend til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er netop lige det, jeg gider næsten ikke gøre besværet for ti dage, meeeen det ER lang tid uden ord hihi :)

      I lige måde til dig og tak for din morgenhilsen
      Knus

      Slet