16 august 2013

Det koster kræfter at være mor til fem

 

 

 

IMG_6428IMG_6458IMG_6465IMG_6475

Jeg bruger mine resourcer på at være killingepasser og computer-reperatør, og så er der ikke rigtig hjerne tilbage til andet. Det lyder jo ikke af meget ( og det er det heller ikke..), men når de sover er det lige før jeg også selv dejser om hihi.

 

Lidt strik bliver det heldigvis til, og selvom mine hænder virkelig brokker sig, tager jeg et par pinde hver aften. Laaangsomt går det fremad, men langsomt er bedre end ingen fremgang synes jeg.

IMG_6483IMG_6493

Det er bare et frit fra fantasien sjal med striber og derudaf. Ikke så meget tankevirksomhed i det.

IMG_6492

4 kommentarer:

  1. De er så søøøøøde :)

    smelte.. smelte.. smelte...

    SvarSlet
  2. Gentager lige Pernilles kommentar ;)

    SvarSlet
  3. Ja de er lækre...:-)

    Måske du skulle beholde 2 af dem..;-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. VILKA UNDERBARA BILDER härinne:) din blogg är verkligen jättefin...har du bloglovin??

    Kolla in min blogg för skön sovrums inspiration :)

    LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

    SvarSlet