18 juli 2015

Privat for en periode

   
            Her sidder jeg i mit køkken. Nyder dagen og dyrene. For ja, Herman skal selvfølgelig ingen vegne, men det har været super at høre fra mere erfarne kattedamer, omkring det ene og det andet. Jeg forbeholder mig hele tiden ret til at tænke bekymrede tanker, og til at have tvivl. Om alt muligt. Det er sådan jeg er indrettet, men for en periode holder jeg pause herfra. Jeg orker simpelthen ikke ord for tiden.

Det går garanteret hverken værre eller bedre, end alle de andre gange jeg har deklareret pause herfra.. Så snart jeg har trykket udgiv, får jeg lige noget jeg har lyst til at skrive om. Lige nu mærker jeg bare et behov for ikke at dele. Niveauet på IG passer mig bedre. Der sker en masse med og i mig, som jeg hellere vil koncentrere mig om, så computeren får lov at feriere. Alt går som planlagt og forventet med behandlingerne både i hoved og krop, haven ser lidt træt ud fordi jeg bare ikke KAN holde på noget redskab, men heldigvis kan jeg strikke så småt igen. DET er fandeme dejligt. Omvendt giver samme behandlinger træthed og ømhed, og jeg er ved at blive ret så træt af, at høre mig selv fortælle om smerter hele tiden. De fylder bare meget, og det vil blive ved indtil ja.. de går over. Er også begyndt at få øreakupunktur, hvilket hjælper, men halløj det får også gamle skader og symptomer til at gå helt agurk. Piv.





Fortsat rigtig god sommer derude, vi "ses" igen, det lover jeg.





11 kommentarer:

  1. God pause, håber du snart vender tilbage :)

    SvarSlet
  2. Følger dig med stor glæde, hvad enten det er sjældent eller ofte.
    Tag din tid og nyd den!

    SvarSlet
  3. Vi ses - og i mens er jeg med på Ig

    SvarSlet
  4. Go 'ferie' og god arbejdslyst - håber du snart får skrive lyst tilbage! Hilsner til katte :-)

    SvarSlet
  5. Pause skal man have engang imellem. God pause til dig! Vi blogges ved når du vender tilbage :-)

    SvarSlet
  6. Hvor ER jeg glad for din beslutning om, at Herman skal blive. De to er da blevet perlevenner og det ville være så synd at skille dem nu. Jeg havde på et tidspunkt to drengekatte (brødre) - de havde så meget glæde af hinanden, så det var helt utroligt. Men omvendt... man KAN være uheldig, at kemien IKKE er der. Man må iagttage og vurdere - sådan som du også har gjort. Selvfølgelig skal du tage en pause ind i mellem - så bliver glæden så meget større, når man vender tilbage. :-) Jeg kan huske engang, hvor jeg fik medicinforgiftning (jo, det kan man OGSÅ få) - det forsvandt langt om længe - og på et tidspunkt fik jeg alternativ behandling. Så startede det hele forfra... indtil det forsvandt helt. Sådan kan det gå... Jeg håber, at det kommer til at gå fremad for dig - og en dag dukker jeg altså op i Rødby og besøger dig og misserne... Knus

    SvarSlet
  7. Kommer til at savne dig og missedyrene her på bloggen. Har fulgt dig/jer længe og nydt dine billeder og skriverier, men smerter kræver sin kvinde (ved det af egen smertelig erfaring) og så må man bare tage den tid det tager. Ønsker dig en god sommer og god bedring. Glæder mig til du vender tilbage igen. Knus fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
  8. Henriette jeg er bange for, Holger har vasket Herman efter Herman har fået loppemiddel, og Holger derved har vasket loppemidlet i sig, og det er derfor Holger er utilpas og vrissen. Jeg ved ikke, hvad man gør i sådan et tilfælde., Måske du skal spørge nogen, som ved mere. AM

    SvarSlet
  9. Du skal ikke være nervøs over et par dage med hvis og skumlen - jeg har et par katte som normalt har det fint og fordrageligt, ind i mellem skal overkatten dog lige markere hvem der er stærkest..... Så bliver delt et par lussinger ud og knurret ; dog aldrig rigtig slåskamp med bid osv.. Det sker måske et par gange om måneden.... Og så er halerne oppe igen lidt efter.....

    SvarSlet
  10. Synes det er en god ide med en pause, det tror jeg vi alle burde kaste os ud i engang imellem.
    Jeg stalker dig stadig på instagram <3

    SvarSlet
  11. Det kan også være, at Herman lugter eller smager "forkert" - eller anderledes i hvert fald. Det gør måske Holger usikker... Jeg husker, at mine katte godt kunne hvæse, hvis en medlogerende havde været hos dyrlæge og kom hjem og lugtede "mærkeligt" og nok lidt skræmmende...

    SvarSlet