27 maj 2010

Hvad pokker er nu det for noget??

 

 

Jeg er lidt bagud i det meste, og først nu har jeg læst rundt omkring, at der er bloggere der har fået deres identitet desideret stjålet!

 

Kvalmende læsning, og en wake upper til os alle om ikke at være naive og godtroende, og at vi skal bevare fornuften i hele dette skrive/billed univers. Jeg kan ikke lade være med at tænke et par uger tilbage, da der var en anden problemstilling herinde for nogle, som handlede om voldsom chikane både privat og via kommentarfunktionen, fra åbenbart en ganske speciel blogger.

 

Hvad fanden sker der?  Det er da helt utroligt at man ikke kan få lov at være sig selv, dele hvad man har lyst til og nyde godt af det store netværk der findes herinde, UDEN også at skulle plastre alt til med copyrighttekster og gu ved hvad mere.  Jeg har helt bevidst ikke villet køre frem med netop dette, for jeg har tænkt at det ligesom giver sig selv. Jeg har endda selv været kluntet nok til at lave brølere i denne kategori, indtil jeg fandt ud af hvad det handlede om, og jeg har selvfølgelig undskyldt på det vildeste fordi det slet ikke har været hensigten at gøre ondt eller stjæle.  Nu kan jeg så lære det. For jeg er MIG og ingen anden skal have mulighed for at være det. Iøvrigt skal jeg i den forbindelse så lige minde om, at hvis der er nogen der skulle fristes til at snuppe mit liv, så husk lige på at der medfølger enormt mange sygedage, hovedpiner, smerter OG at det ikke er særligt interessant at gå hjemme og glo..

 

 

Her kan du læse mere om hvad det handler om, og HER kan du med god samvittighed hente denne:

 

11954359261346655088copyright_tkh_mebo_01.svg.med

 

 

Der er ikke andet for end, at også jeg må til at gøre opmærksom på at mine billeder er mine egne. Indtil videre har jeg været græsk katolsk omkring at nogen skulle bruge et foto af en grøn pind, eller et stykke strik til et eller andet, desværre er det ALRIG faldet mig ind, at det kunne blive brugt til dokumentation for en falsk identitet.

 

JEG GYSER…

1 kommentar:

  1. Ja, føj! Det er skræmmende. Gør mig vældig glad for, at jeg så vidt muligt prøver at undgå billeder med ansigter på min egen blog (okay - det har ikke holdt 100%).
    Meget mystisk at ville stjæle en andens liv på den måde. Måske noget med et behov for at lade som om ens liv er mere spændende end i virkeligheden? Måske noget med at længes efter søde kommentarer?
    Jeg forstår det ikke.... (Og prøver altid at være meget omhyggelig med links, når jeg "låner" billeder fra opskrifter mm. Håber, det er lovligt....)

    SvarSlet