27 maj 2010

Jeg har fået en fin titel

 

Mette og Kristin har begge tildelt mig denne søde award. Det er jeg rigtigt glad for og jeg tager da imod den med et smil. Kristin er endda helt oppe fra Norge af, men alligevel har hun fundet frem til mig, det syntes jeg er fantastisk.

 

 

 

award2[1]

 

 

Reglerne for awarden er:

  1. Kopier awarden ind på din blog, for at vise du har fået den.
  2. Tak og link til den du har fået den af
  3. Link til 7 andre og skab derved lidt glæde ved det :)
  4. Fortæl 7 ting om dig selv

 

 

 

Jeg giver den videre til disse syv, men siger samtidigt at det er umådeligt svært at vælge for der er så uendligt mange smukke blogs OG bloggere rundt omkring.

 

Überhausfrau Putz

Pernille på 1.

Frk. Solhat

Hanne

Margith

Miri

Fru Krull

 

Nå, men endnu sværere er det vist at fortælle de 7 ting. Jojo der er da meget at tage af, men efter et år som personlig blogger er der søreme ikke meget tilbage om mig der ikke er fortalt.  Hmmm, det må blive en blanding af nyt og gammelt tror jeg:

 

1: Jeg er født i løvens tegn

2: Jeg elsker ( desværre) chokolade og kager

3: Jeg har borderline/personlighedsforstyrrelse, og har lidt af depressioner siden min pureste ungdom.

4: Jeg er hårdt angrebet af den meget farlige og smitsomme virus,   Garnitis semper paratus købofilius

5: De mål jeg har sat mig for 2010 er delvist nået, men eet af dem er næsten umuligt.

6: Jeg er en skovl til tal, tror bestemt at jeg er talblind…  Mine beregninger syntes altid at være forkerte og jeg forstår det sgutte!

7: Til gengæld er jeg en knag til at samle til lager. Bliver direkte utryg hvis jeg er omgivet af tomme hylder.

9 kommentarer:

  1. Hi hi, ja, dit lager er så fint. Det er altså også svært ikke at lade sig friste af alle de lækre sager, der findes ude i verden og på nettet ;o)

    Knus fra
    mette

    SvarSlet
  2. Ditt lager skulle jeg gjerne hatt ja ;) Mange ukjente lekkerheter befinner seg der :) Ha en fotsatt fin uke :)

    Knus fra Kristin

    SvarSlet
  3. Det er meget vel fortjent og jeg er sku glad for at jeg er sluppet uden om den der virus.. hi hi, den lyder dyr.

    SvarSlet
  4. Kære Henriette!
    Tusind tak, jeg venter lige til i næste uge med at videresende. Jeg er fuldstændig optaget af mit Majmarked :_)
    Knus.

    SvarSlet
  5. :-) Ja det er det søreme Mette.

    Knus og god aften;)

    SvarSlet
  6. Tusind tak igen Kristin og i lige måde :))

    Kh Henriette

    SvarSlet
  7. Hejsa Rikke. En dyr men herlig hobby/last :))

    Tak skal du have og mange knus til dig :)

    SvarSlet
  8. Det er helt i orden Margith :)) Markedet skal bestemt passes og her løber vi jo ingen steder hihi

    Knus Henriette :))

    SvarSlet
  9. Takker tusind gange for titlen Überhausfrau. Den tror jeg min mand ville gøre sig munter over, hvis jeg fortalte det til ham ;)

    Indlæg kommer senere i dag.

    KH FP

    SvarSlet