26 februar 2011

Jeg fik da vist forresten aldrig..

 

 

 

.. vist jer hvordan mine planter, potter og resten nu bor. To mennesker, to køreture og så var det klaret. Da jeg stod der på altanen, og kiggede rundt på resterne af sidste sommers skønhed, virkede det helt umuligt at få det samlet og pakket, men som altid gik det fint. En ting ad gangen, en sort sæk til det døde og af vinterens sne og frost ødelagte, det er måden at gribe svære ting an på. Desuden er det en KÆMPE hjælp at have en kærlig veninde til at hjælpe..

 

 

Jeg fik klippet mine klematisser ned, håber ikke det var lige det tidligste, men det kunne jo ligesom ikke undgåes og jeg er sikker på at den nok skal klare sig.  Den ser godtnok lidt ynkelig ud, MEN så er det jo godt at jeg kan se fra sidste år, at det er helt normalt. Længe leve bloggen som dagbog og journal hihi.

 

 

Et par knopper er ovenikøbet til min store begejstring begyndt at kigge frem, jeg mener at huske at det er tulipaner.

 

 

I øvrigt valgte jeg den helt rigtige dag til at få det fjernet, for dagen after var hele byen dækket af sne.

Tilbage er kun dyrene som ikke kunne flyttes, da Gitte var syg og harddisken som stadigt ikke er lavet færdig!!  Derfor er der endnu en tur til Ålekistevej i vente og den tager jeg så med.

 

Og kan vi SÅ få marts til at eksplodere i forår..  NU!

10 kommentarer:

  1. Det er sådan noget arbejde, som får folk til at hade havearbejde/altanarbejde som regel. Men det er SÅ fedt, når det er overstået og man kan se horisonten derude.

    SvarSlet
  2. kære dig, ja tak til marts og forår. kan slet ikke forstå, når jeg kigger på haven, at der kommer til at gro ting. den ser gold og kold ud. men måske ser man det man selv indeholder, ak ja - lad forårsfesten begynde.

    SvarSlet
  3. Tulipanen stikker snuden fem, så nu varer det ikke så længe :-)

    SvarSlet
  4. Keep calm....få fat i lidt blomster til der, hvor du er nu, så klarer du det. I går var der forårsagtigt her!

    SvarSlet
  5. Alting kommer til, at blomstre igen - husk det :-))

    SvarSlet
  6. Hej Frøskuffe.
    Jeg indrømmer at det er trist at se på, men jeg kan fortælle at jeg faktisk plejer at hygge mig lidt på denne tid af året. Sådan en kold solskinsdag, kaffe i koppen og en tyk sweater er nu dejlig at tage med ud på altanen til lidt nus og soignering.
    Nu venter jeg så bare på at kunne gøre netop det, en dag når jeg får min lejlighed :))

    De små glæder.. du ved.

    Knus og tak for din kommentar
    Henriette :))

    SvarSlet
  7. Kære Prophecy, det må du ikke sige. At sammenligne den bare triste have med dit sind, er helt FORKERT. Den bliver jo blomstrende og frodig og smuk igen, noget du er hele tiden indvendigt;)

    Mange knus og kærlig hilsen på en grå søndag
    Henriette :))

    SvarSlet
  8. Er det ikke vidunderligt Miri. ;))

    Knus og dejlig søndag
    Henriette

    SvarSlet
  9. Kære Lavendel. Ja det er vejen frem, blomster i vindueskarmen. Jeg har ikke rigtigt haft lyst til at gøre noget som helst her, men det er nok den gale vej at gå, så farver må der til :))

    Tak og knuus
    Henriette :)

    SvarSlet
  10. Tak Runa, det er nemlig helt rigtigt og det der holder os alle oppe i februar :))

    Knus og dejlig søndag
    Henriette

    SvarSlet