24 december 2012

Julekalender d. 24 december 2012

 

 

 

 

24 december

 

Så blev det den 24, og om lidt er det juleaften. Klikker I på billedet er der en lille ting, som både kan glæde jer selv, og måske andre nu hvor det er vinter og koldt.

 

 

Jeg ønsker alle jer mine læsere en rigtig god jul og takker for den støtte og opbakning i giver mig. Det er den bedste julegave jeg kunne få, og jeg håber at julekalenderen har været den julegave, som jeg har kunnet give tilbage.

 

00499844_large

 

 

 

 

 

4 kommentarer:

  1. Kære Henriette,
    Glædelig jul.
    Jeg håber du har nået det du havde sat dig for og at I får en hyggelig juleaften.
    Knus og tak for Bublé sang, som er min yndlingsjulesang ♥
    Knus og kram fra mig ¤<(:0D

    SvarSlet
  2. Glædelig jul Henriette.

    Vi tales ved i det nye år.

    Kh S

    SvarSlet
  3. Rigtig glædelig jul! Håber, I får en hyggelig og dejlig aften.
    Heldigvis handler julen om andet og mere end det perfekte liv.
    Jeg håber, det næste år bliver lidt nemmere for dig!

    SvarSlet
  4. Tak for en rigtig hyggelig og god Julekalender, som jeg har fulgt flittigt med i, selvom jeg ikke har kommenteret om det - før nu :)
    Du skal bare vide, at den har du lavet godt og kreativt og tak for alle julesangene gennem december!
    GLÆDELIG JUL til dig og dine -
    Kærligst,
    Marianne

    SvarSlet