05 december 2015

Første etape. Sæt igang. PAK!

 

 

 

2015-12-05 05.48.39

Det er tidligt og det er mørkt, men man kan da lige ane, at jeg tog hul på flyttebylden fredag aften. Inden weekenden er omme skulle det gerne være sådan, at jeg har flyttet sofaen tilbage hvor den kom fra sidste år, for når æstetik ikke længere er i højsædet, er der ingen grund til at forblive op ad den væg, hvor kuldebro, buldrende naboer og en enkelt rotte eller to, giver spændte skuldre og stiv nakke.

 

Så snart det bliver lyst tager jeg fat.

 

 

Indtil da tager jeg kaffe.

IMG_2322

2 kommentarer:

  1. Gomorgen og go arbejdslyst! Du har god tid til kaffen, der ser meeeeget mørkt ud derude endnu, syns jeg....

    SvarSlet
  2. Næh, skal du flytte!?! Det lyder dejligt! God arbejdslyst :-) Jeg skal også flytte, men venter med at pakke ned til lige efter jul.
    Kh Nana

    SvarSlet