04 december 2015

Grisen knud

 

 

 

2015-12-03 10.42.38-1

Jeg får ikke strikket ret meget, men en lille lyserød grisebasse, der skal være min lykkegris i en konkurrence, DET kan jeg vel nok lige klare.

 

 

2015-12-03 22.03.53

En lille luksusgris blev det til. Eneste lyserøde i mit hus var alpaka og mohair, så om ikke andet er grisen Knud med garanti den blødeste af sin art HA!

 

Opskriften er ligetil og også lige for hånden her:

2015-12-03 10.47.06

 

 

Nu gik det bare sådan for grisen Knud, at han endte med at følge med mig over til Helle, og hvis han hellere vil være hos hende, end sammen med alle sine fætre og kusiner i Gug, ja så må jeg jo bøje mig.

2015-12-03 22.30.03

Jeg strikker da bare en mere gør jeg :- )

2 kommentarer:

  1. Jeg har også begået et par pink grise- knud'er, der rejste ud i verden - det var i pakkekalendere til de nu voksne børn, hvor de måske giver lige så meget glæde som i Gug, det er i hvert fald ikke god skik at brokke over kalendernissens gode ideer :)

    SvarSlet
  2. Vidste ikke at han havde fået det hyggelige navn Knud--fantastisk--nu er han flyttet videre med ud på landet,der hvor jeg bor, med landluft som grise har brug for. Vi er så glade begge to Knud og jeg. Stor hilsen Knuzz Helle

    SvarSlet