14 oktober 2016

Dipdye sweater, lettere modificeret

 

 

 

2016-10-14 09.31.00-1

Her er den så. Lidt kortere, men til gengæld bredere end originalen. Og med glatstrik på retsiden efter farveforløbet. I betragtning af alle de øv’er jeg har hvisket hver gang jeg har arbejdet på den, er den faktisk blevet ikke så ringe endda. Øv’erne har handlet om tvivlen omkring farvevalget. Var de gode nok eller ej. Og så om det her med vrang på ydersiden.

 

Nu er den her og jeg ved at den nok skal blive brugt. Ret så heldigt efter de mange timers rundt og rundt med maskerne.

2016-10-13 17.44.51

(og så taler vi ikke om, at jeg i vanlig stil løb tør for den mørke brunlige farve og derfor bare sked på alle regler, og strikkede videre med en ligeså mørk blommefarvet. OG vi nævner heller ikke, at jeg naturrrrligvis ikke fik strikket den mørkebrune lige langt på ærmerne, og at der derfor er forskellige bredder på den blommefarvede!!!)

(( i det hele taget er det et mirakel, at den alligevel ser ret så pæn ud, når man tænker på HVOR doven en strikker jeg er))

2016-10-12 11.09.32

 

 

6 kommentarer:

  1. den er da blevet rigtig dejlig, den skal du nok få glæde af.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig godt ud - og heldigvis skal ærmerne ikke være ens i vore moderne tider.
    Du ser da forresten også ret godt ud, at dømme efter billedet.
    Pifter lige!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihj, tak tak Ellen. Jeg tog mig lige sammen og tog ordenligt tøj på til ære for sweateren hihi

      Slet
  3. Den er da blevet skøn. Et unika. Rigtig flotte farver sammen. Og ingen ( på nær dig og et par læsere eller flere ) ved jo at den ikke helt er som først tænkt. Super. Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Unika ja, det er der vist ingen tvivl om haha. Tak Lene :-)

      Slet