24 december 2011

Julekalender d. 24 december

 

 

 

24dec

SÅ nåede vi til d. 24 december, og er dermed ved vejs ende i dette års juleleg. I dag er der intet bagved lågen, men tilgengæld har jeg en julegave til alle jer, der måtte være interesserede.  Det er en Pdf fil, og jeg har forgæves forsøgt at lægge den på her, men det kan man altså ikke. Derfor skal I bare lægge en kommentar her ved indlægget, og så vil jeg i dagene efter jul sende filen til jer i en mail. Husk derfor også at skrive mailadressen til mig.  Og hvad er det så jeg har i lommen i dag??

 

Jo, jeg har jo tænkt så det knagede. Vendt og drejet og også været bevidst om, at jeg ikke hører til de mest hittepåsomme bloggere, når vi taler om alt det der kan laves i hænderne. DOG er der een ting jeg har kreeret i år, og den vil jeg da mægtigt gerne dele med jer. Faktisk var det bare et tilfælde, der endte med at blive et hit hos mig. Og en veninde har været så begejstret at hun har benyttet sig af min ide hele FIRE!!!  gange. Det glæder mig selvfølgelig, og har også gjort mig lidt stolt for det er jo bare en helt enkel lille ting, og slet ikke noget særligt rent teknisk.

 

************************************************

 

Min julegave er sjalet jeg strikkede i foråret. Sidenhen blev det til en opskrift, min første og den sælges nu i butikken.

 

 

Her har veninden strikket det i sort og her:

I den samme isblå og en lys grå udgave.

 

************************************************

Her vil jeg slutte med at ønske alle en rigtig glædelig jul og må julefreden sænke sig i alle hjem i dag. Jeg selv har styr på det jeg skal have styr på, mangler bare den kedelige opgave at smutte mandlerne, men mon ikke jeg lige magter det.. :)

 

31 kommentarer:

  1. Sikke dog en lækker julegave du giver. 1000 tak.
    Vil også ønske dig en rigtig god og glædelig jul samt et godt og lykkebringende 2012.

    Mange julehilsner Britt
    kamelen(@)blomsterriget.dk

    SvarSlet
  2. Sikke dog et skønt sjal.
    Glædelig jul til dig også.
    Julehilsner fra
    Anne
    anne snabel-a annebauer.dk

    SvarSlet
  3. Kære Henriette,
    Jeg vil også ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul. Jeg håber du får en dejlig juleaften i år med alt det der ikke har været længe :0)
    Kærlig hilsen og juleknus fra mig ♥

    SvarSlet
  4. Glædelig jul til dig & dine kære ♥

    Sikke dog en skøøøn julegave du deler ud Taak
    Kærligst Ulla
    ullas@sannej.dk

    SvarSlet
  5. Kære Henriette.
    Jeh har kigget på dit sjal flere gange... det er virkelig flot, så det kunne jeg super godt tænke mig at strikke ;)
    Du og din familie, må have en rigtig dejlig jul.
    Kh Charlotte
    folmer@posgaard.com

    SvarSlet
  6. Hej Henriette!
    Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul :-) Hvis jeg kan finde ud af opskriften vil jeg meget gerne strikke sådan et sjal.
    m.bonde.clarup@mail.dk

    Juleknus.

    SvarSlet
  7. Ja tak til PDF filen og de bedste ønsker om en rigtig smuk og fredfyldt jul ønskes her fra Helle
    email: patchworkstuen@gmail.com

    SvarSlet
  8. Det er en dejlig julegave til alle os læsere, jeg ønsker dig og dine en rigtig glædelig jul

    Kh
    Annette
    theilgaard@mail.tele.dk

    SvarSlet
  9. Kære Henriette - jeg vil ønske dig og dine en rigtig glædelig jul. Jeg har fulgt dine julekalender hver dag - flot arbejde du har lavet med den. Jeg vil også sige ja tak til din julegave - kenja05@gmail.com.
    Glædelig jul - knus Anette

    SvarSlet
  10. Ihh, dén ku' jeg da godt tænke mig skulle dumpe ned hos moccanita@gmail.com

    Tusind tak min kæreste kære og rigtig glædelig og hjertevarm Jul til dig og dine. Jeg håber I får en skøn, skøn aften!

    Knus og Kram herfra :-)

    SvarSlet
  11. Sikke et flot sjal, det kunne jeg tænke mig at strikke. Mail adresse: abelones@stofanet.dk. Glædelig Jul og alt godt i det nye år for dig!

    SvarSlet
  12. Kære Henriette,
    Du ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

    Mange hilsner fra Susanne
    Susanne@knipling.dk

    SvarSlet
  13. ej, hvor er du dog söd! önsker dig og dine en rigtig glædelig jul med fred i hjerte og sind.
    kh.fra Island
    Frida
    fridabraga@hive.is

    SvarSlet
  14. Glædelig jul til dig og din familie, håber du får et rigtig godt nytår.
    Sikke en dejlig kalendergave du giver os - ja tak til PDF filen
    Mange julehilsner
    Irene
    irene.fragtrup@gmail.com

    SvarSlet
  15. Sikke en flot julegave til os alle.
    Glædelig jul til dig og din familie
    letigen()gmail.com

    SvarSlet
  16. Kære Henriette.
    Det skønne sjal kunne jeg da godt have lyst til at strikke, så tak for du giver opskrift i julegave.

    Håber du får en rigtig god juleaften med masser af varme og kærlighed ;o)

    Glædelig jul

    julekram fra Helle
    kameliane@sol.dk

    SvarSlet
  17. Godt du skrev om den smuttede mandel, for den havde jeg glemt. Tænk hvis jeg helt og aldeles havde glemt det, ja så var det nok min demente svigerfar der havde fået gaven. Glædelig jul.

    SvarSlet
  18. Hej, nu føler jeg mig altså heldig, for jeg har før beundret det smukke sjal! Du har jo allerede min email adresse.
    Kram fra Mette

    SvarSlet
  19. Hej Henriette.
    Jeg vil allerførst ønske dig en rigtig dejlig juleaften, med tak for alle dine herlige indlæg og skønne strikkefotos - og så vil jeg så forfærdelig gerne købe din strikkeopskrift på det herlige sjal/tørklæde, som du skriver, du nu sælger i butikken, men, men, men ........
    Hvordan gør vi mon det?
    For jeg er jo ikke i stand til at komme ind til dig i biksen, men hvis jeg nu sender dig min mailadresse, kunne du så evt. sende mig konto- + regnr. til din bank + beløb, og jeg vil så anvise dig pengene for opskriften + evt. porto, med mindre du muligvis kunne sende opskriften på mail?
    Lyder dette forslag helt heni vejret?
    Tænk, at du er så dygtig, at dine opskrifter bliver solgt - hvor er jeg stolt af dig *S*
    Kramz og tak for dit dejlige venskab og din dejlige blog.
    Hilsen Gitte E
    genersen@webspeed.dk

    SvarSlet
  20. Sikken dejlig gave du kommer med i dag :-)
    Sjalet er så smukt, så smukt og jeg vil helt sikkert gerne ha´ muligheden for at lave et selv.
    Glædelig jul til dig og din familie :-)

    Knus Jane
    nielsenstrik(snabela)yahoo.co.uk

    SvarSlet
  21. Hej igen Henriette.
    Altså jeg havde da vis sidder der på min lille stol tidligere i dag, og tænkt alt for meget på julestegen, for i første omgang gik det slet ikke op for mig, at ud ligefremt vil forære os din strikkeopskrift, på det flotte sjal.
    Jamen, jeg vil jo også MEGET gerne modtage den pdf-fil du omtaler engang efter jul- hvor er du dog kær.
    Som jeg skrev i mit (helt misforståede tidligere indlæg) så hedder jeg
    Gitte Enersen
    genersenwebspeed.dk

    Håber din juleaften gik rigtig fint, og at maden smagte dig og dine dejligt.
    Kramz og juleknus
    Gitte E

    SvarSlet
  22. Hej! Håber du har haft en SKØN,DEJLIG OG VARM aften sammen med dem du holder af! (-: Sikken en dejlig ide med at bare gi`din skønne opskrift til os andre. Glæder mig til at modtage den. Nu skal jeg nemlig til at strikke noget til mig selv. Kram fra Vibeke. viblar@privat.dk

    SvarSlet
  23. Det vil jeg meget gerne have.
    God Jul til dig og dine.
    Mvh
    Gitte
    moonlight@pc.dk

    SvarSlet
  24. Hej Henriette
    Jeg har været fast læse hos dig et stykke tid men har endnu ikke dristet mig til at lægge en kommentar. Den kommer så nu. Jeg syntes du er en brav pige som alle kunne lære noget af. Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul og et godt nytår:) Jeg har som alle de andre også beundret dit smukke sjal. Jeg har strikket og hæklet i mange år men endnu ikke prøvet at lave et mønster selv, men måske kaster jeg mig ud i det engang. Min mailadresse er amoll@email.dk
    Knus Anne-Birte

    SvarSlet
  25. Hej Henriette jeg har gennem sidste års tid været fast læser hos dog. Jeg beundrer dig for den du er og dit gåpåmod, som vi alle ville kunne lære af. Jeg har gennem hele mit liv strikke meget og finder selv ro i sjælen ved at strikke. Min Mail adresse er alipre@mail.dk Fortsat en rigtig god jul og et godt nytår.
    Med venlig hilsen Alice

    SvarSlet
  26. Du og din familie ønskes en rigtig hjertelig jul og et godt og lykkebringende nytår.

    Jeg vil rigtig gerne sige; Ja tak til PDF filen.

    Mange julehilner fra
    Dianna

    email: diannanielsson@live.dk

    SvarSlet
  27. Kære Henriette
    God jul til dig og din familie. Jeg har også beundret dit sjal og vil meget gerne modtage opskriften i pdf.
    Tusind tak :-)
    Julehilsner fra Tove
    tovef@hotmail.dk

    SvarSlet
  28. Er det for sent at bede om sjalet? Det er altså vældig smukt.
    Rigtig glædelig jul til dig og familien.
    K.h.
    christunte@yahoo.com

    SvarSlet
  29. Hvor flot en afslutning på din julekalender :-)
    Hvis det ikke er for sent, vil jeg også gerne prøve kræfter med sjalet.
    Mvh.
    iben_spangsberg@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Den opskrift vil jeg mægtig gerne have, når du får tid og overskud til det. Sender varme tanker til dig om pfister. Svært át vælge det rigtige, når man ønsker noget andet. Men ved du gør det bedste du kan for dine dyr.
    Kh Mona
    Mona@justmade.dk

    SvarSlet
  31. Bedre sent end aldrig, håber ikke at jeg er for sent ude :/
    Men det er først nu at jeg får set den sidste dag i din julekalender...

    Knuz
    Arduinnas@gmail.com

    SvarSlet