25 maj 2014

Gule fornøjelser

Næste projekt er ved at blive forberedt. I går fik jeg lyst til at lege lidt, især fordi den grønne cardi/kjole snart er færdig, og de gul/orange farver har længe spøgt i mit hoved, så nu prøver jeg det af.          
Søndag er lavprofil her. Kroppen gider ikke sidde på en træstol og hovedet gider ikke solen, så trods det dejlige vejr bliver jeg inden for. Gårsdagens ærteblomster kom på plads så min havesamvittighed er ren som sne hihi.                                           
Og Holger.. Han benytter som altid lejligheden til at snue i nærheden. 
 
 
 
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Flotte flotte farver. Der findes roser, som changerer i netop de farver. Det ser ud til, Holger altid følger med i, hvad du laver. Godt nok tar han en slapper men der er lige i nærheden af, hvor du har noget igang- Ingen tvivl om, I, efter hans mening, er et par, og det skal ingen anden kat bryde ind i :-) Kh Mette.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette :-) Du har ret.. det ligner da rosenfarver.. Han er bare så kær ham Holger, og ja han følger med, nogle gange tæt på, andre fra en distance. Men han er der :-)

      Slet
  2. Det er så hyggeligt alt sammen, men jeg tænkere lige om du ikke kunne få din kontakt person til at hjælpe med betaling af kastering af Holger. Inden længe har du da killinger med den hunkat i dit klædeskab. Ikke for at tage modet fra dig......Men lige her ser jeg det som en "tikkende bombe". Flere kommuner betaler for kastration og genudsættelse gennem Kattenes Værn. Har selv gjort det med en til løber kat. (Ishøj Kommune) Jeg ville lige overveje det nøje. kh Mayer

    SvarSlet
    Svar
    1. du har egentlig ret, men Hr. Holger og denne temperementsfulde damekat kan ikke udstå hinanden.. der opstår nærmest slåskamp til tider, men Mette har jo også fat i noget, for er det ikke Holger, ja så vil det bare være en anden hankat som springer på hende. Jeg kan ikke tage ansvar for mere en een vildkat, og er igang med konsekvent at holde hende ude af huset. Hun må gå andre veje.. :-)

      Slet
  3. Har selv vært ude for at naboens kat lagde killinger på vores loft. Det er meget krævende, og endskønt jeg brugte meget meget tid, så er de stadig vildkatte. Har selv én tilbage -)
    kh Mayer

    SvarSlet
  4. Det hindrer ikke hunkatten i at få killinger, at Holger bliver steriliseret. Hunkatten får killinger under alle omstændigheder med mindre hunkatten er steriliseret. Mette.

    SvarSlet
  5. Hej Henriette - har du set det nye program på TV2 - om landmandsdating - apropos dine tidligere skriverier om, at du savner en kæreste. Der var to i din aldersklasse, som virkede super sympatiske...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh altså nej, det har jeg slet ikke set! Øv da :-)) Jeg må vist lige undersøge hvad det handler om hihi. Ku jo være.. Men jeg vil f.. ikke i tv HA! Tak for tippet og god dag

      Slet