08 november 2009

Forsættelse følger næste søndag!

Jeg holder det ikke UD!!!!


Har altid holdt mig langt væk fra fortsatte serier, ihvertfald imens de stadig kørte. Vil hellere samle hele baduljen og se alle afsnit fra ende til anden. Jeg er ikke kendt for at være tålmodig og
jeg har begået en kæmpe fejl, og er hoppet på fra dag eet med Forbrydelsen 2.

Nåede aldrig helt at følge med i første sæson, og var derfor rimeligt afslappet omkring denne omgang, da den gik i gang.


BIG MISTAKE!


Nu er jeg bare helt fanget ind, og uge efter uge sidder jeg så der i min sofa og skriger højt af frustration over at skulle vente en hel lang uge på næste afsnit. De har været ret så gode til at lave cliffhangere hver eneste søndag, og jeg er virkelig ikke tilfreds med at vente.

At politimanden Strange skulle være Perch, så jeg slet slet ikke komme. Jeg er sur nu er jeg..


En hel uge ÆVÆV

2 kommentarer:

  1. Nemlig, den havde jeg ##%@$&# heller ikke set komme ;-) øv, har ellers fulgt den troligt, og troede jeg vidste noget, og så ved jeg ikke en dyt alligevel ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, nu er jeg jo hjemme og kan se den om søndagen - i Frankrig var det på lille skærm på pc'en dagen efter, men det gjorde den nu ikke mindre spændende, uuh jeg havde heller ikke set det komme...

    SvarSlet