20 april 2010

Hanne Falkenberg i bytte

 

 

image Billedet er lånt fra Sommerfuglen

 

Jeg har en billet til et foredrag med Hanne Falkenberg liggende. I tråd med min ambition om at passe bedre på mig selv, kan jeg ikke deltage alligevel selvom jeg er sikker på at det bliver virkelig interessant. Det er Sommerfuglen der arrangerer og datoen er d. 27 april 2010.

 

Læs om arrangementet lige her.

 

Er der nogen der kunne tænke sig at overtage billetten i bytte for noget garn evt?

 

Jeg kan se at min har nummer 56 så der kommer en del og flere end jeg kan overskue, men der er jo mange andre strikkebloggere som sagtens kunne være med er jeg sikker på.

 

Skriv en kommentar eller send mig en mail, hvis det har interesse.

4 kommentarer:

  1. Hold da op for et tilbud - den kunne jeg godt tænkemig at bytte mig til! Jeg sender dig fluks en e-mail kan vi jo se hvad vi kan finde ud af :-) Mvh Nina

    SvarSlet
  2. BANKO! Billetten er din Nina og tillykke med den, jeg har sendt dig en mail :))

    SvarSlet
  3. ROS til dig, Henriette!
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  4. Tak Mette :))

    I lige måde og pas godt på dig selv ik..

    SvarSlet