13 juni 2010

FOR doven dag

 

 

Godt så.. en dag kan også være FOR doven..

 

Lige nu er jeg så tung i hovedet at jeg dårligt kan stå oprejst, og al tale ender i en form for sludder a la Dirch’s sorte tale. At holde på kniv og gaffel var en voldsom bedrift, og nyhederne så svære at fokusere på, at jeg nu kapitulerer.

 

Jeg sætter mig ud på den forblæste altan og får mig selv luftet godt igennem.Bliver der smidt en bombe er jeg nok nødt til bare at kigge på og håbe at nogen redder mig :-)

 

Noget har jeg dog bedrevet i dag omend i det meget små, jeg er nu nået hertil :

 

SNC19944_resize

Der er ikke længe til at jeg skal strikke blondekanten og jeg kan godt allerede nu afsløre, at dette bliver det fedeste sjal når det bliver koldt igen.   AEEHHHMMM sorry om igen..  når kalenderen skifter fra sommer til efterår.  Koldt er det sgu stadig og jeg går rundt med sokker på.

Garnet er vildt lækkert og farven en ynglings, jeg ku bare godt have tænkt mig lidt mere spil i farven nu hvor jeg kan se det i sin helhed.  Nå, men snart venter næste projekt. Jeg VIL strikke noget jeg kan tage på, i stedet for at slynge om mig.  En cardigan har længe været på ønskelisten, kun stoppet af mine begrænsede kundskaber i at oversætte opskrifter, og så det faktum at jeg er lidt bekymret for hvordan den kommer til at sidde når jeg er færdig. Når man ikke har modelmål, men en mave der lever sit eget liv, ser det altså ikke fedt ud med en trøje der passer overalt, bare ikke over maven.  SUK

February lady sweater er derfor lige ved at springe på mig, og garnet..  ja det har jeg jo.  Hehe  Den skal være musegrå, eller chokoladebrun, eller flerfarvet, eller   eller    eller ;-))

 

 

Jeg føler mig rig når jeg kigger på min garnsamling og elsker hvert et gram af den.  ( til forskel fra de gram der ligger på min krop! )

 

SNC18977_resize

Uhhmmm

 

SNC19288_resize 

Aahhhh

 

 

SNC17628_resize

Ren eyecandy

 

SNC18840_resize

Min egen sol i vinduet

 

SNC18845_resize

 

Og det blå hav i min fantasi

 

 

 

Oj mand jeg tror lige jeg fik en ide.. Mere om det senere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar