07 september 2010

Puslespillet

 

 

3d 2

 

 

Lige nu kan vi ikke få puslespillet til at passe, og det skal jeg nok bruge en tid på at forholde mig til.

 

Bedst som man planlægger og tingene ser ud til at gå i hak, sker uforudsete ting og planerne må enten udskydes eller helt skrinlægges. Det kender alle til, både børn og voksne, men et eller andet sted syntes jeg ikke det er nemmere at æde en skuffelse af den grund.

 

Min drøm om en rundtur i den lille dyt, må udskydes indtil videre.

 

Sådan er det bare, og jeg kommer da over det igen, men lige præcis nu er jeg dødskuffet. Ærgelig og øv over at uventede udgifter må have prioritet over fornøjelser. Sur på mine tænder der delvist har skylden og min egen slappe rygrad, der er svag for impulskøb. Det der med impulskøbene er jeg totalt bevidst om, og jeg kan kun øve mig i at blive mere stålsat når jeg vil spare op. Desværre er det en kendt sag, at  indkøb er nærliggende når man er trist eller behøver lidt selvforkælelse.

 

Jeg skal nok komme afsted, det ved jeg.

 

En dag..

 

 

 

Indtil da er jeg så glad for min strikkehobby, så humøret er ikke HELT nede endda ;)

8 kommentarer:

  1. Godt Henriette!
    Bare bevar dit gode strikkehumør - der er lys forude!
    Knus fra Kirsten

    SvarSlet
  2. Først - tillykke med det nye design/farver herinde. Flot er det! Næst - Aijj altså, det er sgu ærgerligt for dig H. - ved du gerne ville og ved mange gerne ville se dig - men mon ikke begge dele holder ved, til når du kan komme afsted? Det tror jeg nok det gør. Kh

    SvarSlet
  3. Jaja, sådan kan det gå...kender ALT til impulskøb - men du er stadig velkommen - anytime - god dag!

    SvarSlet
  4. Kære Henriette,
    Det puslespil tro jeg, vi er mange der ligger inde med... Jeg ved, at jeg engang i løbet af efteråret tager en tur til Københavnsområdet og håber så, at det passer med, at jeg kan komme forbi til en kop kaffe eller noget hos dig..?

    Impulskøb kender jeg desværre også alt for godt til - og skal VIRKELIG slå hjernen til, når jeg er ude at handle.

    Og så er det bare så godt, at du har strikken, der kan holde humøret oppe. Selv en strikkesnegl som jeg er begyndt at holde rigtig meget af garn og pinde og strikkehastigheden øges dag for dag. Og glæden ved det er bare blevet så stor!

    Så strik dig glad!

    God dag til dig fra mig,
    mette

    SvarSlet
  5. Hej Kirsten.
    Ja det er dødærgeligt, MEN sådan kan det jo gå når man fristes af alt muligt andet også.. :)

    Knus og god dag :)

    SvarSlet
  6. Hej Prophecy.

    Tak for rosen, jeg syntes også her er blevet fint :-)

    Der kommer en anden mulighed, men øv lige nu siger jeg bare. Regner ikke med at I flytter i mellemtiden, jer jeg gerne vil besøge hihi.

    Knus og god dag :)

    SvarSlet
  7. Tak Lavendel :-))

    Fristelser er slemme pengeslugere, især dem på nettet *fnis*

    Rigtig god dag og knus
    Henriette

    SvarSlet
  8. Kære Mette du siger bare til, det vil da være herligt hvis du kom forbi :-)

    Vi strikker os glade gør vi.. ;)

    Knus og god dag
    Henriette

    SvarSlet