14 marts 2011

Gå aldrig ned på udstyr ( eller garn! )

 

 

 

TO EN HALV vifte mangler jeg på den sidste blok og så ser det sådan ud!

 

Sølle små 50 cm garn mangler jeg i den hvide. Ikke fordi jeg ikke kan finde anvendelse for resten når jeg nu må have mig et nøgle mere, meeeen det er da vildt irriterende. I stedet vil jeg nu gå igang med at finde ud af hvordan de skal kombineres når de skal hækles sammen. Der er mange muligheder, og jeg tænker at enten skal der være system og planlægningshed i det, eller også skal det bare være helt tilfældigt.

 

 

Ret interessant er det også at to firkanter der er hæklet i samme farver, men bare i omvendt rækkefølge kan se HELT forskellige ud i udtrykket.

Så får man virkeligt set hvilken betydning farver og sammensætning har.

   

Der er en bunke med milde og blålige nuancer i kanten og så er der en bunke fyldt med solskin. Det bliver sjovt at lege med dem allesammen nu :-)

5 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se den færdig og på ;0)
    En rigtig glad-bluse!
    Kramm!

    SvarSlet
  2. Tak Kari. Og ja.. det er søreme en glad bluse. Bare den nu vil klæde mig, det er jeg nemlig ikke sikker på, men vi får se hihi. Om ikke andet har den været sjov at lave og så kan den jo altid konverteres om til et tæppe ik?? ;)

    Krammm

    SvarSlet
  3. Nej, hvor surt :(

    Godt du ved hvor du kan finde mere, og godt der er andre opgaver, når nu garnet mangler :)

    SvarSlet
  4. Hej Pernille. Ja kender du det? Så sidder man ligesom der ik..

    Men farveleg er nu heller ikke dårligt :)

    SvarSlet
  5. Glæder mig vildt til at se den færdig - måske det er noget jeg kan forsøge mig med - er ikke hækler, men det kan jeg vel blive ;).

    Jeg sidder og tænker, hvis du nu trevler den hvide op OG den lyseblå, og bytter om, hækler den hvide og den lyseblå til sidst i stedet for... men nu er jeg jo ikke hækler, så ved ikke om det hjælper :).

    SvarSlet