13 marts 2011

Ingen kommentarer..

 

 

.. har jeg i mig i dag. Prisen for sjov og ballade skal nu betales og det bliver i form af tavshed og ikke meget andet end stille sysler. Jeg mangler at svare på de søde kommentarer til dette indlæg, de er bestemt ikke glemt kun udskudt af dagene der er blæst forbi  mig.  Jeg forsøger at komme tilbage til det når jeg er klar igen.

 

Søndagen kommer til at bestå af garnnørderi, opdatering af min Ravelryside,  besøg ved alle de bloggere jeg har forsømt og som jeg så gerne vil følge med hos, og så selvfølgelig masser af hæklede firkanter. Jeg er glad, stolt ( over at jeg kan noget andre kan bruge ), lykkelig og meget meget træt. På ingen måde fortyder jeg min prioritering af det frivillige arbejde jeg har, jeg gør det jo netop fordi jeg elsker det og fordi jeg kan. Og så er jeg så heldig som en lottovinder, at jeg netop har friheden til at gøre det på den måde, at jeg bare kan rive stikket ud bagefter.

 

 

Jeg har sågu da et skønt liv lige nu :-)

 

 

 

Oder was??

 

 

( at jeg også som ekstra gevinst har kvalme, ondt i mave og hoved, og smerter i hvert et led lader jeg helt som om ikke også er en del af pakken…)

8 kommentarer:

  1. Hepper på din søndag. Kh

    SvarSlet
  2. :-) Tak kære du.

    Knus og i lige måde.

    SvarSlet
  3. Det skal nok blive en søndag i lige præcis dit tempo.
    Klem

    SvarSlet
  4. Jeg tror da bare det er vigtigt med modpolerne og at det er noget virkelig fedt der har fået dig ned i tempo er vel egentlig en god ting frem for dumme ting der dræner. Jeg går ind for den naturlige træthed og hvis man ikke kan undgå det smerte eller ubehag, men man ved i det mindste at det kom ud af noget godt og så er det ligesom mere okay. Nyd dagen, det lyder da hyggeligt ; )

    SvarSlet
  5. god søndag....husk nu markedet / og eller bare besøg her i maj!!!!

    SvarSlet
  6. Indtil videre Mette, går det som det skal :))

    Knus og kram til dig kære veninde

    SvarSlet
  7. Kloge ord Rikke og jeg er jo helt enig. :)

    Tak for dem og mange knus
    Henriette

    SvarSlet
  8. Tak Lavendel, det skal jeg nok. JEG KOMMER kan du tro for det VIL jeg :-)))


    Knus

    SvarSlet