16 marts 2011

Klar eller ikke klar

 

 

Jeg tager hul på denne smukke morgen med overvejelser om, hvorvidt jeg kan gå på arbejde eller ej. Egentlig føler jeg at jeg bør, da jeg jo har haft mange dage nu i ro. Hvordan skal jeg forklare at jeg endnu ikke føler at kroppen og hovedet er helt i topgear??   At jeg stadigt har liddt ondt i maven?

På den anden side er det jo kun et par timer, og den friske luft og lidt bevægelse vil gøre mig godt. Jeg skal også passe på at ikke at være alene for meget, det bliver jeg også skidt tilpas af, såå..

 

Jeg hopper i tøjet og tager afsted.

 

Forresten mangler jeg også rødt garn. Til min trøje. Der er godt på vej til at være færdig. Om lidt. :-)

2 kommentarer:

  1. Sådan nogle dage har jeg haft en del af på det sidste, når jeg skulle af sted til træning. Jeg er dog kommet ud af døren alle dage, og det føles ret godt :)
    Så godt, at du besluttede dig for at tage af sted.

    SvarSlet
  2. Dejlig beslutning du fik taget ... håber du fik rødt garn med hjem .....glæder mig vildt til at se ......mere.....
    kh♥

    SvarSlet