22 marts 2011

Ordene mangler

 

 

 

Masser af blanke sider i mine notesbøger, og masser af plads her, har jeg til at udfolde mig på. Desværre er jeg blank som et spejl. Tror sidste uges underlige forløb, og lidt for meget snik snak i går aftes har taget pusten fra mig.

Heldigis er der i denne uge rigeligt med udsigt til at kunne indhente energien, for jeg er babysitter igen for de to små basser veninden har boende. Hun tager til fyn i aften, og jeg har derfor indtaget hendes lejl. Indtil søndag har jeg en sofa at slænge mig i, en ( rigtig ) seng at sove i, et tv at kigge bevidstløst på, plads til at bevæge mig rundt på, OG OG mine planter at holde øje med, der jo bor på hendes altan

Om lidt smutter jeg i butikken  ( som kun ligger et stenkast væk i ugens anledning ), denne uge kan kun blive bedre end den forrige :-))

3 kommentarer:

  1. Nyd pladsen og basserne, og hav en dejlig uge.. :-)

    SvarSlet
  2. Det har du helt sikkert ret i. Nyd din uge:)

    SvarSlet
  3. Det lyder til at blive en dejlig uge, og så får du lov at nusse om både basser og planter...God fornøjelse..;-D

    SvarSlet