21 december 2011

Godnat og på gensyn

 

 

 

Jeg nåede vist det jeg havde sat mig for i dag, og nu er jeg så nærmest bare klar til at indtage de næste dage med ro i maven.  En ret så dejlig fornemmelse, og jeg glæder mig faktisk til det. Til bare at lade timerne glide forbi, med dufte fra gryder og pander til at kilde mine næsebor. Med film og musik til at fornøje mine sanser.  Med tiiid i lange baner og et juletræ der skal pyntes når vi gider og får lyst.

 

 

Sådan nogle juledage, som jeg har ønsket mig og som jeg ikke har følt i hjertet de senere år.  Sådanne juledage kan jeg se frem til nu, og jeg har faneme selv det meste af æren for at det er sådan.  Det syntes jeg er både fedt og også lidt sejt gået, eftersom jeg ikke selv troede på det for bare et år siden. Jeg klapper mig selv på skuldrene, og tænker at 2012 tegner helt godt faktisk ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar