13 december 2011

Jeg prøver lige igen…

 

 

Jeg prøver lige igen, måske det er selve julekalenderen min maskine boykotter.. Er den virkelig SÅ kedelig *fnis* ?

 

Det blæser en stiv pelikan og jeg er endnu ikke nået længere end her til. Under dynen, med tv og pakker fra posten, kaffen og computeren og så alle de gode hensigter om indkøb, strikkebutik og madlavning. Jeg har også en lettere hovedpine, så det bruger jeg som undskyldning for at være gået i koma.

 

Faktisk var der planlagt romatisk vandretur på strøget i aften og besøg i Tivoli, men den plan blev hurtigt udskudt da jeg så og hørte vejret tidligere på dagen. DET gider jeg bare ikke. Ku jo risikere at få for meget frisk luft i næsen.. ;)  Og så hjælper hverken nye støvler eller firetyve hjemmestrikkede sjaler. Nope og niks og nej og njet, jeg bliver indendøre.

 

Når vejret sådan viser tænder her et par uger før jul, og det ikke er sne der vælter ned, ja så er jeg mere end begejstret for internettets muligheder. Juhu siger jeg , for jeg har nemlig nu købt mine julegaver uden at skulle gøre andet, end klikke på en knap. HEP!  for det og hvor er det nemt. Desværre er der ikke en direkte linie til vejrguderne, for så havde jeg sgu også lige bestilt sne i rå mængder. Alt andet end dette sure vejr, der lige er forsinket halvanden måned. Jeg mener.. det er efterårsvejr og ikke vintervejr vi har i dag. Der er da byttet om på tingene og nogen har mistforstået noget. 

 

Nu klikker jeg, og håber at det er ligeså nemt, som når man køber gaver og garn  hehe :-)

 

4 kommentarer:

  1. uha, lige så skönne som nogle af de andre gaver har været, ligeså rædselsfuld er denne!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Jeg synes altså at den hjort er fuldstændig fantastisk... :o)
    -hvis den på et tidspunkt skal have et andet hjem, ja så står mit hjem åbent for den smuksak... :o)

    SvarSlet
  3. Hihi Frida ;) Jeps... men humor er der masser af heldigvis.

    Knuus

    SvarSlet
  4. Jeg er godt klar over, at den nok er mere dig end mig Pi-Andrea hihi. Jeg nænner nu ikke at give den væk, og når julen er overstået,så får den ærespladsen i mit arbejdsværelse :) Men han er ikke så lidt fræk ham kæresten *fnis*

    Knuuuus

    SvarSlet