19 december 2011

Sofa dag

 

 

 

 

Jeg når ikke på arbejde i dag alligevel. Det ærgrer mig lidt, men kroppen fortæller mig at jeg skal blive hvor jeg er. Der er dage forud, som kommer til at trække lidt tænder ud for mig, så jeg vælger at bruge minimalt med kræfter i dag og i morgen.

 

Jeg mangler egenligt kun juletræet og indkøb til juledagene, men jeg ved at med gæster selve juleaften SKAL jeg have sparet op på energikontoen. Mit hjem er indrettet præcis så det passer til mine behov efterhånden, men i en situation hvor der er mange kan jeg godt se et problem dukke op, for min seng står jo i stuen og jeg kan derfor ikke trække mig tilbage en tid, hvis det skulle blive nødvendigt i løbet af en lang aften. Det har jeg slet ikke lige overvejet, men nu jeg tænker efter har jeg jo en ekstra madras som kan smides på gulvet i arbejdsværelset. Det er Rasmus seng, og han ligger ihvertfald ikke i den på en juleaften hihi.

 

Nå, men så fik jeg da lige ordnet det problem her imens jeg sidder og skribler. Herligt :)

 

 

Jeg hygger mig helt enormt med hækleriet, og elsker de rolige gentagelser. Jeg har lovet på et tidspunkt og igen i går, at komme med et skriv om hvordan man hækler, som jeg hæklede på mit tørklæde og det skal nok komme. Jeg har egentlig ikke glemt det, men har bare skubbet det foran mig, fordi der er så meget andet i min hjerne. Jeg tænker at jeg i juledagene får ro og tid nok til at lave en “how to”, som kan postes til de der er interesseret. Lyder det godt?

 

 

Jeg er stadigt rigtigt glad for det, og skal helt klart have lavet et mere i lidt køligere garn til forårsbrug.

1 kommentar:

  1. Hej Henriette.
    Du kan tro, jeg er een af dem, der glæder mig til skriblerierne om hvordan dit flotte hæklede tørklæde blev til. Har allerede indkøbt herligt garn, i håb om at kunne finde ud af at hækle et, der er nærmest lige så lækkert som dit.
    Bruger for tiden en stor del af dagene i strålehallen på Riget, hvor jeg for tiden har strikkehøj med, men jeg ser virkelig frem til at hækle *S*
    Tak fordi du er så sød, at du vil dele din opskrift med os andre.
    Hilsen Gitte E
    genersen@webspeed.dk

    SvarSlet