27 juli 2012

Dejligt men også med konsekvenser, og lidt fra Bob Dylan

 

 

 

 

IMG_9572

Jeg har ikke et sekund fortrudt mit eventyr, men jeg er stadigt træt og vågnede også tidligt med hovedpine, så jeg tager lige en dag mere til at rekreere i. Havde ellers to aftaler, men jeg har nok været en tand for optimistik da de kom i stand, så jeg udskyder og aflyser. Og bruger fredagen i slow motion.

 

 

Slow motion ku være at file negle feks. Og strikke et par pinde. Nulre kaninører. Drikke koldt og varmt på skift. Se tv og sove. Og glæde mig over at jeg har givet mig selv en ualmindeligt skønt sommerminde til fremtidens gråvejrsdage.  Det syntes jeg faktisk er en helt ok måde, at bruge den sidste fredag i juli på.

 

 

Slooow slooooow and sooooo good…

( Har aldrig aldrig været til Dylan, men forleden faldt jeg over denne cover fra en film, og jeg døde lige lidt over hvor fed og meanlean den er. Jeg må tage min äntiDylan op til fornyet overvejelse.. )

 

Og her er lige originalen bare for en ordens skyld:

Tænk sig.. det er fra mit fødselsår, men jeg skulle altså nå de 45 før jeg overgav mig!  Man har en mening til man får en ny hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar