07 juli 2012

En rekord på en lørdag.. af de små godtnok, men dog en rekord

 

 

 

IMG_9112

 

 

Jov jov, den er god nok. Jeg har overgået mig selv i denne uge. TO dage i rap har jeg været ude at cykle. Ikke langt og heller ikke særligt hurtigt, men jeg har været ude. Jeg har cyklet. OG jeg har endda nydt det. Det må jeg bare notere her, så jeg kan huske det til en dag med humøret på nulpunktet.

 

For at det ikke skal være løwn, så har jeg også ( mere eller mindre stønnende .. ) været ad trapperne til femte etage, i et hus længere oppe ad gaden. Det føltes som 100’nde etage, men skiltet siger kun femte så jeg må nok indse at jeg IKKE er i form. Det vidste jeg nu godt allerede, gider bare ikke erkende det sån I ved.

 

Så altså, jeg har cyklet i regnvejr, hvilket var ualmindeligt dejligt. Når nu solen ikke gider vise sig, så er der altså noget særligt over sommerregn. Over det der med, at man kan være ude i den uden at have regntøj på, og alligevel fryser man ikke. Vindstille som det er, så siler den bare lige så stille ned, men ikke på en irriterende måde. Næste bonus ved min cykeltur er alle de dufte, der kommer af sådan en omgang vand fra oven. Mosen nærmest bombarderer en med indtryk, hvilket også mindede mig om, at jeg igen glemte mit kamera. Og noget at drikke. Og en lille mad. Så det blev ikke til en længere tur med indlagt pause på en bænk. Alt andet lige, trækker det stadigt i mig når jeg er ude, for at komme hjem igen i en fart.

 

Hjem til min altan og min kanin, der i dag har forsøgt at hoppe/spæne gennem lejligheden med en bambuspind tre gange hans egen længde i gabet. En helt umulig plan, som da også måtte opgives fordi han ikke ku finde ud af, at få den med sig igennem døren. Totalt morsomt så det ud og han er min egen personlige lille

 

HOPTIMIST.

 

Et navn der i denne forbindelse passer PERFEKT til Fister haha.

 

IMG_9085

Ingen kommentarer:

Send en kommentar