20 januar 2013

Dagene der gik

 

 

Jeg har ikke været helt frisk siden sidste skriv. En lille test på hvad jeg har kræfter til, kostede flere dage med ondt i mave og hoved, så altså.. jeg er endnu ikke klar til mere aktivitet end hvad jeg har i hverdagene nu.

 

ÆV

 

 

 

IMG_2752

I går kørte jeg en tur til fjorden, og det gik hverken værre eller bedre, end at jeg lå slapt hen på sofaen under tæpperne, indtil jeg igen var ok nok til at køre hjem igen. Ikke at jeg ikke nød opholdet, meeen det ku have været bedre.

IMG_2754

 

Og nå ja forresten, jeg fik lige taget et par billeder af det frostklare landskab, inden jeg smed mig på langs. Det hører sig til når jeg er på de kanter,

IMG_2760

 

 

I dag har været ligesom i går, på langs og det huer mig ikke, men i morgen er det mandag igen, og dermed en nu uge. Den hilser jeg velkommen gør jeg.

73360_498485963535498_2026295707_n

2 kommentarer:

  1. Det er muligt du er lidt nede nu. Men seriøst - se lige engang ned over dine januarindlæg indtil nu.
    Du er squda supersej. Jeg synes det er vildt, hvad du overkommer. Så skal der satme også være plads til dage under dynen :)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Hvor er du skøn Pernille så TAAAK. OG du har jo helt ret hihi

      Slet