29 maj 2013

Så blev det onsdag og den er godt nok blæsende og grå

 

 

482403_10151602271863054_1369337961_n

 

 

Af de gode nyheder kan jeg informere om, at det ser ud til at jeg beholder min tommeltot i denne omgang ;-)  Den er øm og lidt hævet, men jeg kan da her til morgen vippe med den. Det betyder heldigvis, at køkkenet kan komme endnu mere på plads i dag, og.. at alle kan ånde lettet op, fordi jeg ikke er nødt til at henvende mig allerede nu igen til ny lille læge hehe.

 

IMG_3924

4 kommentarer:

  1. God dag, Henriette! Håber, den bliver god, trods det grå. & heldigt med fingeren! ;-) Jeg kan da fortælle, at her også er gråt på Frederiksberg. Hilsen Pi

    SvarSlet
    Svar
    1. God dag Pi :) Det skal den nok blive, jeg har jo masser jeg kan lave indendøre hihi.

      Regn på Frb kan nu også være noget så smukt synes jeg. Det er jo en skøn bydel.

      Kh Henriette :)

      Slet
  2. Pas nu godt på dig selv - det duer ikke hvis du mister fingre og tæer. Godt du flytter ind, så må maling vente til der er tid til det.

    Jeg kan ikke lade være med at tænke om ikke det er bedre at få pakket ud og komme på plads, selvom væggene trænger og måske ikke er de smukkeste i verden. Som jeg ser dine billeder er der nærmest ikke plads til maling alligevel. Måske det er nemmere at skabe plads, når alle kasserne er fjernet? Jeg ved det selvfølgelig ikke - bare en tanke :)

    Og husk at du er den eneste der ved om din læge er den rigtige for dig. Kemi er vigtigt!

    Knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, jeg har svært ved det åbenbart Pernille :)

      Jeg har selv tænkt tanken, men ved bare at så får jeg det bare aldrig gjort. Lige nu ku jeg sådan set godt tage fat på den ene ende af stuen, men jeg synes at køkkenet skal på plads først. Og der bliver så ikke malet før senere, for meget af rodet i huset, er jo ting som hører til derude... bum bum

      Fik forresten en opgørelse fra AAB! Jeg kan slet ikke nævne prisen her, men det er HEEEELT åndssvagt altså.

      Rigtig god dag og see you
      :)))

      Slet