15 september 2013

Det hjælper altid på hjemmefølelsen..

 

 

… når man har lidt af sit eget med sig.

 

IMG_1761

 

Vel fremme vil jeg så bare nyde at blive forkælet lidt, men allermest at jeg kan få hilst på Rasmus inden længe. Også mor og far skal ha visit inden jeg vender snuden hjemad igen. Jeg ville jo egentlig allerhelst være hjemme, men jeg MÅ finde ud af om kløen forsvinder under andre tag, og så er der ingen vej udenom. MAO.. jeg kan ligeså godt gøre en fest ud af nødvendigheden.

 

Jeg har mine vigtigste ting med mig. Strik, kamera, bil ( selvfølgelig, men med doneret benzin forstås), et lille ekstra garnlager og computeren.

1 kommentar:

  1. Det lyder godt med sådan nogle dage hjemmefra, når hjemme ikke nødvendigvis er allerbedst :)

    Hyg dig, og så håber jeg - måske naivt - at løsningen er til at få øje på og til at have med at gøre.

    Knus :)

    SvarSlet