10 oktober 2013

Jeg samler kastanjer og giver mig selv lov til at nyde det milde efterår

Iført ynglingskluns og hjemmestrikke halstørklæde er jeg udenfor i dag. Kastanjen er gavmild med kæmpe skinnende frugter, så jeg samler ind og lytter til stilheden og fuglene.               
Alt andet lige kan man ikke tage hverken minder eller fornøjelsen ved det fra mig :-) faktisk er det så mildt at jeg med et tæppe godt kan strikke lidt her på terassen. Det er sgu da en luksus      
Og.. Ja Hanne, både du og andre skal da strikke sammen med mig, hvis jeg bliver her på øen. Det ved jeg med sikkerhed mere om på mandag. 

1 kommentar:

  1. Er vilde med kastanjer - men desværre besluttede boligforeningen (hvor jeg bor), at alle kastanjetræer skulle fældes i foråret, der var desværre gået sygdom i træerne. De gav rigtig mange kastanjer, men på grund af stor renovering i området, ja, så røg de for saven. Det er ikke nemt, i mit område, at finde kastanjetræer... men må vist lidt mere på jagt ;-)

    SvarSlet