24 april 2014

Tidlige gerninger

Blogger fra mobilen. Ku mærke at jeg bare måtte ud her til morgen, trods det grå vejr.                                                           Tulipanerne er glade og smukke herude, hvilket man ikke just kan sige om Holget..   
Han er godt gal i skralden, fordi en anden kat formastede sig til, at vandre ind i huset, imens han spiste morgenmad. Hvad ligner det da også!                               
Sådan er der så meget her på landet,men jeg hygger mig alligevel lidt over det. Skøre kræ :-).                                 

6 kommentarer:

  1. Hey. To katte!
    Så er der ikke langt til hende med alle kattene.... :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Pernille!!! Det er ikke morsomt ;-) Det er bekymrende tæt på hihi

      Slet
  2. Ej, det kan jeg godt forstå at Holger ikke er tilfreds med ;-)

    SvarSlet
  3. Hihi..det har rygtes at du holder åbent kattehus...lol..:-)
    Nå den sorte er da også sød..:-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er den, men det går jo ikke, at alle byens katte slår sig ned her hos mig.. :-))

      Slet